Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سینما و تلویزیون درباره اینکه چه زمانی قرار است سریال بسازد بیان کرد که هنوز فیلمنامه طنزی که او را برای تولید قلقلک بدهد نخوانده است.

برزو نیک‌نژاد که امسال با فیلم «دو زیست» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت درباره اینکه قرار هست سریالی در تلویزیون داشته باشد یا خیر، به خبرنگار مهر گفت: من در مدت یک سال و ۹ ماه اخیر فقط روی فیلمنامه «دو زیست» کار کردم و نخواستم تمرکزم را روی کار دیگری بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بازخوردهای خود از این فیلم سینمایی نیز توضیح داد: این کار جدی است اما قطعا لحظات شادی و غم را در کنار هم دارد و مردم هم در جایی که باید بغض کنند ناراحت هستند و جایی که باید شاد باشند همان بازخورد را می دهند.

نیک‌نژاد درباره اینکه چندین بار نام او به عنوان سازنده برخی از سریال‌های تلویزیونی مطرح شد اما کارگردانی آن‌ها را بر عهده نگرفت، اظهار کرد: برخی از آثار را می‌خواندم و از خود می‌پرسیدم بلدم قصه‌ای بگویم که تماشاگر را با خود همراه کنم یا خیر. اکنون همراه شدن مخاطب خیلی به قصه‌ها مربوط است چون خیلی وقت‌ها بیننده از ما سازندگان نسبت به قصه جلوتر است.

کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» درباره نبود فیلمنامه‌های خوب طنز اضافه کرد: در حال حاضر متنی که مرا قلقلک دهد که بخواهم آن را بسازم به من پیشنهاد نشده است به هر حال من خودم میان مردم هستم و دوست دارم دغدغه‌ای بسازم که مسائلشان را فراموش کنند؛ اینکه فردا چک دارند یا باید اجاره خانه‌شان را بدهند. امیدواریم حال مردم خوب باشد و آمادگی خندیدن را هم داشته باشند اگر حال مردم خوب نباشد شما جوک هم بگویید آنها نمی‌خندند.

نیک‌نژاد در پایان با اشاره به دو فیلمنامه‌ای که در حال بررسی آنها برای تولید در شبکه نمایش خانگی است، بیان کرد: در حال حاضر برای تلویزیون کاری ندارم اما فیلمنامه دو سریال را برای ساخت در شبکه نمایش خانگی می خوانم که یکی با محور کمدی است و دیگری یک فیلمنامه تاریخی جدی است و هنوز هیچ یک از آنها قطعی نشده است. من کارگردان هستم و اگر شرایط مالی یکی از این سریال ها مهیا شود به سمت آنها خواهم رفت امیدوارم این مساله فراهم شود تا بتوان کاری آبرومند تحویل مخاطب داد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیک نژاد دو زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون