Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی مدیران برای دیدار پرسپولیس و الدحیل ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد. افشین پیروانی درباره ظرفیت و جایگاه تماشاگران ایرانی و حامیان پرسپولیس پرس و جو کرد. ناظر کره‌ای نیز درباره الزامات و قوانین، نکاتی را تذکر داد.

طبق اعلام مسوولان الدحیل و ناظر کره‌ای تعداد بلیت فروخته رفته تا کنون سه هزار فقره بوده و یک هزار و ۶۰۰ صندلی برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسوولان الدحیل پیش بینی کرده‌اند چهار هزار بلیط به فروش برسد و پنج هزار و ۹۵۰ بلیت چاپ شده است. بر اساس اعلام ناظر کره‌ای، مونتاری بازیکن الدحیل به دلیل اخراج در آخرین بازی فصل قبل محروم است و پرسپولیس محرومی ندارد.

علاوه بر این ناظر دیدار و مسوولان باشگاه الدحیل در ورزشگاه پنج جایگاه به هواداران پرسپولیس اختصاص داده شده است.

جایگاه‌های ۱۱ تا ۱۵ ورزشگاه به هواداران پرسپولیس اختصاص داده شد. برای هواداران پرسپولیس از مجموع پنج هزار و ۹۵۰ بلیت چاپ شده  یک هزار ۶۰۰ صندلی در نظر گرفته شده است.

درهای ورزشگاه ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه باز می‌شود.

بر اساس هماهنگی‌ها تیم الدحیل قرمز می‌پوشد و بازیکنان پرسپولیس لباس یکدست سفید بر تن خواهند کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین جدال آسیایی خود از ساعت ۱۸:۴۰ فردا (سه شنبه) در دوحه میهمان الدحیل خواهد بود.
 

برچسب‌ها الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی هواداران پرسپولیس ناظر کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل باشگاه ایرالکو به خبرگزاری صداوسیما گفت: تیم فوتبال ایرالکو همواره در برابر تیم پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته و تنها باخت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل ایرالکو رقم خورده است.
رجائیان از آمادگی و شرایط مطلوب تیم فوتبال ایرالکو برای مصاف با سرخپوشان پایتخت خبر داد و گفت: بلیط فروشی این مسابقه در درگاه الکترونیکی شروع شده و هیچ بلیط فروشی کاغذی در این مسابقه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه ایرالکو با یادآوری اتفاقات انتهای مسابقه با استقلال تهران گفت: با اعلام سازمان لیگ حضور بانوان در ورزشگاه امکان پذیر نیست و با توجه به حساسیت این دیدار لازم است هواداران اراکی دقت و توجه لازم را به اصول هواداری داشته باشند.
رجائیان گفت: ورود هوادارانی که بلیط الکترونیکی تهیه کردند تنها تا ساعت ۱۶:۳۰ امکان پذیر است و پس از آن در‌های ورزشگاه بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس