Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:39:13 GMT

بهره‌برداری از ۵ سامانه آبفا در ری

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۳۷۱۸

بهره‌برداری از ۵ سامانه آبفا در ری

در ایام مبارک دهه مبارک فجر ۵ سامانه هوشمند و برخط پایش کیفی در شهرستان ری نصب و راه‌اندازی شد.

حسن حقیقی مدیر عامل آبفای منطقه شش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم بهره برداری از ۵ سامانه هوشمند و برخط کنترل و پایش کیفیب آب آشامیدنی بر روی پنج حلقه چاه آب در باقرشهر با حضور مسؤولان استانی و محلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریالی برای اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه‌ها با توجه نزدیکی و مجاورت این چاه‌ها با پالایشگاه تهران و احتمال آلوده شدن آب آن‌ها بر اثر نشت نفت، با مشارکت شرکت پالایش نفت تهران بر روی چاه‌های باقرشهر نصب و راه اندازی شده است.

مدیرعامل آبفای منطقه شش پایش لحظه‌ای و برخط کیفیت آب خروجی از چاه‌ها و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی شهروندان و مشترکان باقرشهر را از مهم‌ترین نتایج نصب و راه اندازی این سامانه‌های هوشمند عنوان کرد و ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران ۲۵۰ هزار مشترک دارد که امور آب و فاضلاب باقرشهر به ۱۱ هزار و ۸۰۰ مشترک خدمات‌رسانی می‌کند.

حقیقی به ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور در صحن مطهر امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌هایی بود که در پاسداشت این ایام خجسته و مبارک با حضور جمع پرشماری از معاونان، مدیران و کارکنان آبفای منطقه 6 برگزار شد.

وی در پایان مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در منزل شهید مهدی زمانی از شهدای دفاع مقدس، ادای احترام بر سر مزار پاک مادرهفت شهید انقلاب و دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم و قرائت فاتحه و افتتاح طرح‌های عمرانی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب عنوان کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی نفت تهران آب دفاع مقدس پیروزی انقلاب اسلامی نصب و راه اندازی آبفای منطقه ۵ سامانه منطقه شش چاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه