Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:12:33 GMT

همایش دختران انقلاب در شهرکرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۳۷۳۲

همایش دختران انقلاب در شهرکرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش دختران انقلاب پیش از ظهر دوشنبه به همت تبلیغات اسلامی در شهرکرد برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این همایش اظهار داشت: پدران و مادران انقلاب با وجود سختی‌ها و زجرهایی که در ساواک کشیدند از مسیر انقلاب منحرف نشدند و در مسیر انقلاب حرکت کردند.

حجت الاسلام حاجی بابایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از غارت ثروت‌های کشور قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انقلاب فضای خدمت، زمینه رحمت و محبت را در کشور و عالم برای همه بشیریت فراهم کرد و امروز خیلی راحتر نسبت به دوران گذشته می‌توانیم افراد به سمت خدا سوق دهیم.

وی بیان کرد: آزادی‌های نامشروع، خیانت، پایمال کردم حقوق مردم، دزدی، بی حجابی، پایمال کردن خون شهدا، سرد و نا امید کردم مردم به انقلاب و اسلامی، ترویج گناه و عدم اطلاعت از ولی فقیه جز موارد محبت نیست.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به مقوله ازدواج در سنین پایین، بیان کرد: دختران و پسران نباید به بهانه‌های مختلف ازدواج را به تأخیر باندازند.

وی عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان و روانشناسان وجود ارتباط بین پسر و دختر پیش از ازدواج موجب بد بینی پس از ازدواج می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: وجود بدبینی در زندگی مشترک زمینه ساز ایجاد مشکلات مختلف است و یکی از عامل‌های مهم در ایجاد طلاق است.

مبلغ دین اسلام در کشور نیجریه نیز در این همایش اظهار داشت: ۶۰ درصد جمعیت نیجریه مسلمان هستند ولی مسلمانان بیشتر اهل تسنن هستند.

ابراهیم عثمان بیان کرد: تعداد مسلمانان شیعه در نیجریه بسیار اندک هستند.

وی ادامه داد: پس از انقلاب در نیجریه مردم کم کم با مذهب تشییع آشنا شدند.

وی عنوان کرد: مذهب تشییع ویژگی‌های بسیاری دارد که عقلانیت از مهمترین ویژگی آن است و نقش مهمی در جذب ما به این مذهب داشته است.

ابراهیم عثمان اظهار داشت: نعمت‌های بزرگ در کشور ایران وجود دارد که مذهب تشییع از مهمترین نعمت‌ها در ایران است.

وی بیان کرد: امنیت از دیگر نعمت‌هایی است که در ایران وجود دارد و این نعمت را به خوبی حفظ کنید و نگذارید این نعمت از دست برود.

وی گفت: بسیاری از کشورهای دنیا امنیت ندارند و باید قدر این نعمت را بدانید.

خانم بنتیا آدم دیگر مبلغ خارجی از کشور نیجریه نیز در این همایش با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت از مهمترین نعمت‌های است که در ایران دیده می‌شود.

وی بیان کرد: آزادی زن در ایران از مهمترین ویژگی‌هایی بوده است که ایران را انتخاب کردام.

وی اظهار داشت: دو نوع آزادی برای زن وجود دارد که یکی آزادی درونی و آزادی بیرونی است.

این مبلغ خارجی گفت: کشور نیجریه مستعمره انگلستان بوده است و سبک زندگی مردم نیجریه مانند انگلستان است.

وی اظهار داشت: آزادی برای زنان خارجی وجود ندارد و ایران تنها کشوری است که برای زنان ازادی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: زنان در خارج از کشور در رنج و عذاب هستند.

کد خبر 4849927

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شهرکرد دهه فجر دهه فجر انتخابات 98 بوشهر ایلام بارش برف قزوین راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیراز بیرجند استاد حوزه و دانشگاه کشور نیجریه مذهب تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی به همت انجمن علمی ایران‌شناسی پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 با حضور پژوهشگران ایرانی و خارجی از ساعت 9 صبح تا 19 عصر در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی و ایران‌شناسان جهان، ایران‌شناسی و زبان‌ها و گویشهای ایرانی، ایران‌شنای و متون ادب فارسی، ایران‌شناسی و جغرافیا، ایران‌شناسی و تاریخ ایران، ایران‌شناسی و هویت ایرانی، ایران‌شناسی و فرهنگ و... از محورهای مهم این کنگره است.

بیش از 80 مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات برگزیدۀ این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا منتشر خواهد شد.

این کنگره با سخنرانی دکتر محمود جعفری دهقی، رئیس و دبیر علمی همایش، دکتر اصغر دادبه، دکتر زهره زرشناس و محمدعلی عزت‌زاده، دبیر اجرایی همایش، در ساعت 9 صبح پنج­شنبه 20 اردیبهشت در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی کار خود را آغاز می‌کند. پس از پایان مراسم افتتاحیه نشست‌های تخصصی در سه تالار فردوسی، حافظ و خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی اجرا می‌شود. نشست پایانی کنگره با سخنان مهندس محمدرضا سحاب، قرائت بیانیۀ کنگره از سوی آقای زمان رضاخانی، گزارش برگزاری از سوی آقای محمدعلی عزت­زاده و سخنان دکتر محمود جعفری دهقی، تا ساعت 19 به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند