Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (لیگ فرهیختگان) جام دهه فجر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد (مجموعه ورزشی ولایت) با قهرمانی تیم استان مازندران به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات که با حضور 5 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های تهران، مازندران، خراسان شمالی، قزوین و گلستان برگزار شد، تیم‌های کشتی آزاد استان‌های مازندران، تهران و خراسان شمالی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و تیم استان قزوین نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراسم اختتامیه و اعطای مدال‌های این مسابقات با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، دکتر سید احمد هاشمی معاون توسعه ورزش قهرمانی استان یزد، مهندس مجتبی صدقی رئیس هیات کشتی استان یزد و جمعی از مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و و نمایندگان هیات کشتی استان برگزار شد.

گفتنی است این مسابقات طی دو روز از بیست الی بیست و یکم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.

نتایج نهایی دیدارهای پایانی پیش از ظهر امروز به شرح زیر اعلام می شود:

خراسان شمالی 39 گلستان 5

تهران 21مازندران 19

خراسان شمالی 13تهران 33

قزوین 16مازندران 33

انتهای پیام/

167 / 167 دانشگاه آزاد یزد لیگ فرهیختگان مسابقات کشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد یزد لیگ فرهیختگان مسابقات کشتی دانشگاه آزاد اسلامی لیگ فرهیختگان خراسان شمالی برگزار شد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد قربانی گلشن‌آبادی معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حضور در کلاس نوستالوژیکی دانشجویان ورودی سال 1372 رشته علوم اجتماعی تبریک روز معلم به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: با توجه به اوضاع سیاسی جهان و شرایط پیش آمده وظیفه استادان این است که تمامی مفاهیم روز دنیا را به دانشجویان ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد