Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از مسئولین واحدهای دانشگاهی البرز برگزار شد؛ محمدحسن برهانی فر با ذکر سوابق اجرایی مصطفی مبلغی، طی حکمی، وی را به عنوان رئیس دبیرخانه هیأت امنای البرز منصوب کرد.

برهانی فر با تاکید بر اینکه رعایت اخلاق، عدالت و اصول مذهبی در جهت پیشبرد قوانین موثر خواهد بود ابراز امیدواری کرد: با رعایت مبانی انسانی در انجام مسئولیت های اداری و قانونی، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: با اتکا به الطاف ایزد منان و در سایه حمایت ها و راهنمایی های ریاست محترم دانشگاه و نیز همدلی و همکاری سایر مسئولین دلسوز در این دانشگاه، در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و حل برخی مشکلات موجود در واحدهای دانشگاهی استان البرز کوشش خواهد کرد.

قابل ذکر است مبلغی که پیش از این سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد کرج را عهده دار بود؛ چندی پیش به منظور جلوگیری از وقفه امور اداری دبیرخانه هیأت امنای البرز با حفظ سمت مسئولیت امور این دبیرخانه را نیز بر عهده گرفت تا پس از طی مراحل اداری و روند قانونی، انتصاب وی رسما صورت پذیرد.

در ادامه این مراسم همچنین حمید بذرپاچ به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز منصوب شد.

برهانی فر با تقدیر از زحمات و خدمات شایسته حسین ذبیحی سیف که پس از طی دوران تصدی مسئولیت امور حقوقی واحد کرج به درجه بازنشستگی نائل شده، با اهدای لوح تقدیر، از خداوند متعال برای وی موفقیت در مراحل بعدی زندگی را مسئلت نمود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که بذرپاچ نیز در مسئولیت جدید خود بیش از پیش به خدمت موثر به دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج موفق بوده و با بهره گیری از تجربیات ارزشمند خود در احقاق حقوق حقه دانشگاه و محافظت و صیانت از این امانت بزرگ، از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

بذرپاچ نیز ضمن تشکر از اعتماد ریاست و مسئولین دانشگاه، تصریح کرد بیش از پیش تمام توان و تعهد خود را در مسیر خدمت به دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به کار خواهد گرفت.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز احکام انتصاب رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان البرز سرپرست اداره کل حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز احکام انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج دبیرخانه هیأت امنای رئیس دبیرخانه هیأت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید