Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی نوری به پروژه های شهرستان ماه نشان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۷۳ پروژه در بخش های مختلف بهداشت و درمان، گاز، برق، آب و راه های مواصلاتی در دهه فجر بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نوری فرماندار شهرستان ماه نشان در ابتدای سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی شهر ماه نشان به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ورود تاریخی امام به کشور  به نقش بی بدیل امام (ره) اشاره کرد و افزود: از سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل مبارزات خود را علیه رژیم شاه آغاز کرد و بعد از سالها با حضور مردم  انقلاب به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به توطئه های استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی  تا به امروز استکبار جهانی  با هر چه در توان داشت  برای ازبین بردن این انقلاب کوتاهی نکرد و آخرین توطئه استکبار جنگ اقتصادی با هدف ایجاد شکاف میان نظام  و مردم بود که با حضور مردم این توطئه ها خنثی شد. 

مجتبی نوری به پروژه های شهرستان ماه نشان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۷۳ پروژه در بخش های مختلف بهداشت و درمان، گاز، برق، آب و راه های مواصلاتی  در دهه فجر بهره برداری و یا کلنگزنی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه فرماندار شهرستان ماه نشان جنگ اقتصادی شهرستان ماه نشان حضور مردم دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امام صادق (ع) پایه‌گذار حوزه علمیه بودند و شاگردان بسیاری را برای عرضه افکار خالص اسلام و طرد اندیشه‌های باطل و منحرف تربیت کردند.

وی افزود: امروز به برکت علما و بزرگان و دانشمندان مکتب تشیع شاهد تحولات سیاسی و اجتماعی در جهان هستیم بنابراین نباید این عظمت را نادیده گرفت.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: اگر امروز دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم فلسطین و غزه و در محکومیت رژیم جنایتکار اسرائیل و حاکمان جنایتکار برخاستند به برکت بیداری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ها و پیام‌ها بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام کرامتی افزود: خوشبختانه تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه با مطالعه قرآن و شناخت درست اسلام هرگز تحت تأثیر رسانه‌های غرب قرار نخواهند گرفت، اضافه کرد: دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی حاکم شدن ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 750334

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند