Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:47:15 GMT

نسخه نجات‌بخش کشور دنبال کردن راه شهیدان است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۴۰۸۳

نسخه نجات‌بخش کشور دنبال کردن راه شهیدان است

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی گفت: نسخه نجات‌بخش کشور دنبال کردن راه شهیدان است، آن‌ها هرچه داشتند را گذاشتند پس مسؤولان نیز باید این‌گونه باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی عصر امروز در دیدار با خانواد شهید مرزبانی ناجا وحید حسین‌زاده گفت: در میان اعمال حسنه و نیک هیچ عملی بالاتر از شهادت نیست و تنها نصیب کسانی می‌شود که خداوند تبارک و تعالی انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی ـ سیاسی ناجا با بیان اینکه در این معامله خداوند مشتری بوده و بندگان مؤمن فروشنده، افزود: انسان باید جان خود را بدهد اما چه سعادتی بالاتر از آنکه این جان در راه خدا داده شود و مؤمن نیز در عوض بهشت را بگیرد.

وی با یادآوری این مطلب از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ملتی که شهادت را سعادت بداند آن ملت شکست ندارد، بیان کرد: خوش به سعادت پدران و مادران شهدا که از دامن پاک آن‌ها چنین فرزندانی تربیت یافتند و شهید حسین‌زاده نیز به‌معنای واقعی در برابر دشمن جهاد کرد.

ادیانی با اشاره به اینکه شهدا زنده بوده و نزد درگاه الهی روزی می‌خورند، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا توسط مسؤولان نوعی سرکشی از خود است تا فراموش نشود هرچه داریم از شهدا و برکت خون آن‌ها است.

رئیس عقیدتی‌ ـ سیاسی ناجا تأکید کرد: نسخه نجات‌بخش کشور دنبال کردن راه شهیدان است، آن‌ها هرچه داشتند را گذاشتند پس مسؤولان نیز باید این‌گونه باشند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس عقیدتی ـ سیاسی ناجا قوچان شهید مرزبان رئیس عقیدتی ـ سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم

حاج حسین ندیم خیر سردرودی در دوران زندگی پر برکت خود همواره پیگیر مسائل فرهنگی و اجتماعی بوده، بالاخص پویایی و نوسازی مدارس سردرود در سی ساله اخیر مدیون زحمات و تفکر ایشان بود.

این برنامه به همت شورای اسلامی و شهرداری سردرود، انجمن‌های ادبی شهر سردرود برگزاری گردید.مدارس

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم