Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روح اله کهن هوش نژاد مدیر اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در برنامه منشور تلاش رادیو گفتگو گفت: ستاد اجرایی از همان ابتدای تاسیس با حکم امام خمینی و پس از آن بر اساس دستورات رهبری به دنبال کمک به محرومان ضعیف جامعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ستاد در پی فعالیت‌های خود هرساله سازماندهی بیشتری پیداکرد که تا سال ۸۶ به صورت رسمی بنیاد برکت را تاسیس کرد و فعالیت‌های اقتصادی برای کمک به اقشارضعیف جامعه را در همین راستا ادامه داد.

کهن هوش نژاد گفت: برای اقداماتی که انجام دادیم ستاد اجرایی همواره اسناد بالا دستی را سرلوحه انجام ماموریت خود قرار داده بطوریکه  اطلسی بنام اطلس مناطق محروم تدوین کردیم که براساس مطالعات آکادامیک دانشگاهی به طبقه بندی اقتصادی پرداختیم و مزیت‌های آن را شناسایی کردیم. این اطلس راهی برای شناسایی مناطق محروم بود.

بیشتر بخوانید: لزوم ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک

این مقام مسئول درباره اشتغالزایی و کمک به اقتصاد مناطق محروم گفت: ما تلاش داشتیم تا به اقتصاد مناطق محروم از جمله افرادی که تولید کننده هستند کمک کنیم .

کهن هوش نژاد در پایان درباره پرداخت مالیات های سازمان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی گفت: فعالیت های اقتصادی و در مجموع کلیه شرکت های ستاد، انواع مالیات هایی که وظیفه پرداخت آن را داشته، داده و این آمار در رسانه ها توسط مسئولین این بخش گفته شده است .  یکی از رکورد هایی که ستاد داشته بحث های حسابرسی است که گزارش های مالی خود را به صورت موقت و دوره ای منتشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام خمینی اقتصاد مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد