Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرارسیدن ۲۲بهمن ماه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی در پیام مشترکی مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام سید مهدی قریشی و محمد مهدی شهریاری در پیامی مشترک مردم استان را به حضور باشکوه در حماسه راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بِسْمِ‌اللَّهِ‌الرَّحْمَنِ‌الرَّحِیمِ
وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً
و بگو: حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنى است. (اسرا/81)

یوم‌الله بیست و دوّم بهمن، سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده روشن پیروزی و روز تجلّی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است و گرامیداشت این روز سرنوشت ‌ساز، تکریم و پاسداشت خون مطهر هزاران شهید سرافرازی است که برای به ثمر رسیدن انقلاب و کسب استقلال کشور، از جان عزیز خود گذشتند.

حال که قطار انقلاب در چهل و یکمین ایستگاه مقتدرانه خود در مقابل هجمه های سنگین دشمنان به راه خود ادامه می دهد ، راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از راه افتخارآمیز و روبه‌ پیشرفت خود بازدارد.

یقیناً، حضور حداکثری شما مردم عزیز در این همایش ملی، که آمیخته با اربعین شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود همچون همیشه نشانگر پیوند ناگسستنی‌ ملت ایران با آرمان های والای حضرت امام راحل (ره) ، مقام عظمای ولایت و شهدای والامقام خواهد بود.

اینجانبان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم شریف و ولایی و همه اقوام و ادیان استان آذربایجان‌غربی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و از پروردگار متعال مسألت می‌نماییم تا همواره عنایات خاصه خود را شامل ملت و کشور عزیز ما بگرداند.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

محمد مهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه شهید انقلاب اسلامی استاندار آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری

استاندار لرستان رسانه‌های این استان را به ایجاد وحدت و افزایش امنیت سرمایه‌گذاری دعوت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، شامگاه چهارشنبه، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور، اظهار داشت: ایجاد وحدت یکی از مؤلفه‌های توسعه در لرستان است.

وی با درخواست از رسانه‌های لرستان برای دعوت مردم و شخصیت‌های سیاسی به وحدت، اضافه کرد: تقویت وحدت در این استان باید رویکرد خبرنگاران باشد.

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان تأکید کرد: سرمایه‌گذاران در صورت وجود وحدت به سرمایه‌گذاری در این استان ترغیب می‌شوند و امنیت سرمایه‌گذاری در لرستان نیز افزایش می‌یابد.

شفقت با بیان اینکه ایجاد وحدت برای افزایش نظارت‌ها مؤثر است، خاطرنشان کرد: نظارت برخلاف تفرقه‌افکنی است و برای رشد و تعالی اثرگذار است.

وی بیان کرد: رویکرد نظارتی بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره است و اصحاب رسانه می‌توانند مردم را به مشارکت برای ایجاد دعوت کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مهربانی مردم این استان مشقت را برای «شفقت» آسان می‌کند، اعلام کرد: من به مهربانی مردم اطمینان دارم و مأموریت ما پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در لرستان است.

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: روز عملیات حاج عمران و 300 شهید این عملیات به‌نام این روز تصویب شده‌ است.

وی دربارۀ مطالبات رسانه‌ها برای اجرای قانون م.‌الف، اضافه کرد: این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان مطرح می‌شود تا خبرنگاران از مزایای آگهی‌های دولتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری