Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:01:37 GMT

دیدار سفیر چین با معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۴۶۱۴

دیدار سفیر چین با معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، روز دوشنبه «چانگ هوا» سفیر چین در تهران ضمن حضور در ستاد حقوق بشر با مجید تفرشی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر دیدار و گفتگو کرد.

تداوم همکاری های قضائی و حقوق بشری دو کشور خصوصا در عرصه های بین المللی، اقدامات همه جانبه دولت چین در راستای صیانت از حقوق تمامی شهروندان خود خصوصا میلیون ها مسلمان ساکن در ایالت سین کیانگ، تلاش سیستماتیک برخی کشورها خصوصا دول غربی در سوءاستفاده  ابزاری از ظرفیت حقوق بشر علیه چین و چهل و سومین نشست آتی شورای حقوق بشر در شهر ژنو از اهم مطالب مورد گفتگو میان طرفین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4850029

منبع: مهر

کلیدواژه: سفیر چین در تهران ستاد حقوق بشر قوه قضاییه شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن هاشمی 22 بهمن آلودگی هوا آتش نشانی سازمان تامین اجتماعی راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران نیروی انتظامی ستاد حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان