Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیان پور امروز دوشنبه در مراسم پایان بازسازی راه آهن محور جنوب با اشاره به اینکه استانداردهای زیرسازی راه آهن در منطقه لرستان ارتقا یافته است و در نهایت بهره وری و سرعت حرکت قطارها افزایش یافته است، اظهار داشت: سالن مسافری راه آهن دورود تمام شده و با یکسری اقدامات جزئی می‌تواند هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد و خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت تراورس در راه آهن، از شرکت‌های اصل ۴۴ بوده و معمولاً پرسنل آن حقوق‌های عقب افتاده ۵ ماه دارند، تصریح کرد: اگر امکانش باشد این شرکت به راه آهن برگشت شود، الان حقوقی که پرسنل دریافت می‌کنند بعد از ۵ ماه دریافت می‌شود و حداقل دریافتی است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این بازگشت انجام شود اقدام خوبی است، شرکت تراورس باید از طریق سازمان خصوصی سازی به دولت بازگشت شود. این عزیزان بیشترین زحمت را در نگهداری خطوط راه آهن می کشند و برگشت شرکت به دولت خواسته حدود ۷ هزار پرسنل این شرکت است.

کیان پور با تاکید بر اینکه راه آهن دورود- خرم آباد- اندیمشک یک حلقه مفقوده است که باید تکمیل شود، افزود: لازم و ضروری است با قرارگاه خاتم به توافق برسید و این کار احداث راه آهن سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه از مطالبات اساسی مردم پروژه چهاربانده کردن جاده ازنا- شازند است، گفت: الان ترافیک روزانه این محور بیش از ۷ هزار وسیله نقلیه است، حداقل ترافیک ماشین سنگین این محور حذف شود؛ روز نیست که در این محور حادثه نداشته باشیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر زمان که محور چهاربانده شد ترافیک ماشین سنگین به آن اضافه شود، تصریح کرد: روزانه تا ۲۵۰۰ دستگاه خودرو شوتی در این جاده تردد می‌کنند و تصادفات آنها یک مشکل اساسی شده اند و داغ سنگینی بر دوش خانواده‌ها تحمیل می‌کنند.

کیان پور گفت: ۳۶ کیلومتر از این محور در حوزه لرستان و در قالب ۷ پیمانکار دارد کارش انجام می‌شود و ۱۸ کیلومتر آن می‌تواند تا دو ماه آینده افتتاح شود.

کد خبر 4850032

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس دورود شهرستان ازنا دهه فجر انتخابات 98 بوشهر بارش برف ایلام قزوین راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیراز بیرجند کیان پور راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا مرزن آباد و حدفاصل ماسال تا سیاه بیشه،محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، وانا ، گزنک ، رینه ، پیست آبعلی و رودهن و  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، شور آب ، فیروزکوه و دماوند گزارش شده است‌.

وی افزود:ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین سو ، آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد ، جاجرود و پل اتوبان بابایی ترافیک سنگین  گزارش شده است‌.

او اظهار کرد:ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده محمدیه وحدفاصل کردان تا حصارک و حدفاصل حصارک تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده شهر پرند و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام را شاهد هستیم. 

محرابی نیا  تاکید کرد:ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل قم تا چشمه شور و حدفاصل شهرک صنعتی شمس آباد تا بهشت زهرا گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد