Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فلاح روز دوشنبه در نشست توجیهی اعضای شورای تامین و ستاد انتخابات میبد افزود: البته افراد در هر کسوت و مقامی هستند باید خود عملکرد خود را قضاوت کرده و عملی را که از نظر شرعی و عرفی زیبنده نیست و حق‌الناس محسوب می‌شود را انجام ندهند.

وی ادامه داد: از روز ۲۴ بهمن تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آزاد است و قطعا دیدگاه‌ها و نظرات در ارتباط با عملکرد مسئولان مطرح می‌شود و به واقع  نقد کردن عملکردها اشکالی ندارد و باید روی دادن اتفاق های خوب را با همکاری و تعامل دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری میبد هم گفت: با توجه به نقش و اهمیت مجلس شورای اسلامی در جامعه نامزدهای مجلس شورای اسلامی نیز به آشنا بودن به اصول و مقررات و عمل به قانون شناخته می‌شوند.

علیرضا حسین‌بیگی همچنین  به رصد کامل فضاهای حقیقی و مجازی برای جلوگیری از تخلفات و تبلیغات زود هنگام اشاره کرد.

دادستان میبد هم گفت: با توجه به این که انتخابات سالم در سایه امنیت ، رعایت قانون و مقررات ، بدون حاشیه بودن اعضای نظارت و اجرایی ، مشارکت در انتخابات و... رقم می‌خورد همه این موارد مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته ومی گیرند.

علی باقرپور با اشاره به گوشزدها و برخوردهایی که در ارتباط با تبلیغات زودهنگام شده افزود: این برخورد و رصدها تا زمان برگزاری انتخابات برای داشتن انتخاباتی سالم در حوزه انتخاباتی شهرستان با هدف کاهش نارضایتی‌ها  و بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه دارد.

وی درنظر گرفتن شعبی ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی همراه با رصد در مجموعه دستگاه قضایی شهرستان را نیز یادآور شد.

فرمانده انتظامی میبد نیز گفت: با همکاری نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج تامین امنیت انتخاباتی سالم  به صورت جدی برنامه‌ریزی و پیگیری شده‌ است.

سرهنگ سید طاهر موسوی به نصب بیلبوردهای انتخاباتی مصوب ، هماهنگی ستادهای انتخاباتی با پلیس راهور برای پیشگیری از ایجاد از ترافیک در شهر ، رعایت ممنوعیت تبلیغات در روز قبل از انتخابات و ... اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه میبد هم کنترل هواداران و به کار گیری نیروهای پخته و منطقی در ستادهای انتخاباتی ، امید دادن به مردم به دور از وعده های پوچ و خیالی ، پرهیز از تشویش اذهان عمومی و دامن زدن به نارضایتی‌ها و...را گوشزد کرد.

هادی برزگر به توجیه کردن مدیران کانال‌های فضای مجازی مرتبط به ستادهای انتخاباتی را درنشر ندادن مطالب ضد امنیتی و تخریبی نیزاشاره کرد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  ۲۹ نفر در حوزه انتخاباتی تفت و میبد کاندید نمایندگی مردم درمجلس شورای اسلامی شده‌اند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.   

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی میبد یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی میبد یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی میبد یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی ستادهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی میبد هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس