Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:14:25 GMT

۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در قرچک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۴۷۳۰

۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در قرچک افتتاح شد

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : این پروژه‌ها شامل پمپ بنزین، سامانه کارت بلیت سازمان اتوبوسرانی شهرداری، دو زمین چمن، سوله مدیریت بحران، سرای محله فردیس، سوله مدیریت بحران برق، مرکز مانیتورینگ شهرداری، دفتر نمایندگی بنیاد مسکن و شرکت خدماتی است که با اعتباری بالغ بر ۱۰۹  میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال اجرا گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن خطیبی گفت: ۵۱ پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه عمرانی و خدماتی شهری و روستایی و مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


وی افزود: از مجموع این ۵۱ پروژه، ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد و ۱۷ پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر  ۲۱۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی نیز کلنگ زنی می‌شود.
وی تصریح کرد: با بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها، برای ۴۶۰ نفر در بخش خصوصی و ۱۲ نفر در بخش دولتی اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد می‌شود.
خطیبی افزود: این پروژه ها در حوزه شهرک صنعتی، بهداشت و درمان، ورزش، شهرداری، آب و فاضلاب، برق، راه آهن و گاز است.
فرماندار قرچک اظهار کرد: از مجموع ۳۴ پروژه قابل افتتاح دهه مبارک فجر، ۱۱ پروژه مربوط به شهرداری قرچک است که این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال اجرا گردیده است.


وی گفت: این پروژه‌ها شامل سرای محله فردیس، جایگاه عرضه سوخت، سوله بحران منطقه ۳، سه زمین چمن مصنوعی، پارک بنفشه، مرکز مانیتورینگ و دوربین های ترافیک شهری، بوستان اقوام و پیست دوچرخه سواری، بهسازی پارک ۱۵ خرداد، پل سواره رو باقرآباد و پروژه انتقال آبهای سطحی ولی آباد به رودخانه لات آجی است.
خطیبی افزود: سرای محله فردیس با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال، جایگاه عرضه سوخت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، سوله چند منظوره مدیریت بحران با اعتبار ساخت ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، سه زمین فوتبال چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و مرکز مانیتورینگ شهری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری در دهه فجر است.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح قرچک دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح قرچک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح قرچک دهه فجر اعتباری بالغ مرکز مانیتورینگ عمرانی و خدماتی میلیارد ریال مدیریت بحران پروژه عمرانی پروژه ها میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس با اعتبار سه هزار میلیارد تومان در سطح استان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سعید خلجی، امروز_ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت- در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: امروز تعریف جدیدی از خدمت در سایه وحدت در شورای اسلامی شهر زنجان به همه ثابت شد و بدون هیچ حاشیه‌ای با تمام قدرت اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری را در پیش گرفتند.

وی با بیان اینکه ۱۱۳ عضو شورای شهر در استان در ۲۱ شهر فعالیت دارند، گفت: در بین شوراها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: شاهد هستیم در بسیاری از موارد خدمات به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه است، اگر امروز در شهر ۵۰۰ هزار نفری جمعیت در حال مشاهده این موضوع هستیم که شهر تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده به همت شهردار و اعضای شورا بوده است.

خلجی گفت: امروز از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر مسائل شهری نگاهی منطبق بر کمک بوده است.

وی ادامه داد: در طول دوونیم سال گذسته ناوگان عمومی شهر نوسازی و همچنین ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی بیان کرد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموعه درآمد در بخش عمرانی استفاده شود اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد سرانه بودجه شهری افزایش پیدا کرده است، بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در سطح شهرهای استان آسفالت‌ریزی شده است که بالای ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس با اعتبار سه هزار میلیارد تومان در سطح استان اجرا شد، بیان کرد: ۹۴ میلیون‌متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شد و یکی از موفقیت‌های شهرداری همین موضوع بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم.

وی با اشاره به جشنواره شهریار یادآور شد: در چهار شاخص در ۲۱ شهرداری استان مورد شهرداری‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند و شهردار نمونه زنجان انتخاب شد.

کد خبر 749666

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران