Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:34:06 GMT

بسکتبال ایران دارد زیر سوال می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۵۳۶۹

بسکتبال ایران دارد زیر سوال می‌رود

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با گله‌مندی از داوری‌ها، گفت: بسکتبال ایران دارد زیر سوال می‌رود و نتایج آن تحت الشعاع هستند ولی حاضر نیستند بپذیرند.

حماد سامری پس از شکست تیمش در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال کشور برابر شهرداری گرگان، اظهارکرد: اول بازی متاسفانه توپ‌هایمان به ثمر ننشست و در مابقی مسابقه نیز تصمیماتی گرفته شد که خیلی عجیب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام بازی‌های خارج از خانه تیم گرگان این حواشی را داشته است و تصمیماتی که از سوی داوران درون زمین گرفته می‌شود، به همین صورت بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر این اساس، تمرکز تیم‌ها از بین می‌رود و نمی‌توانند نتیجه بگیرند. نمی‌توانم اسم اشتباهاتی که پیش می‌آید را اشتباه بگذارم زیرا داور تصمیماتی می‌گیرد که حتی اگر چند بچه در سالن هم باشند متوجه آن‌ها می‌شوند که چقدر مغرضانه و یک طرفه هستند. به هر حال با این شرایط نمی‌توان رقابت کرد و واقعا نمی‌شود گرگان را برد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره تعداد بسیار خطاهای فنی در این دیدار نیز گفت: باید از داوران بپرسید. من از داور درخواست تایم داشتم و بعد، گل زده می‌شود و داور میز به اشتباه سوت زده است. زمانی که بازی متوقف بود نیز بینی بازیکن من را شکستند و بعد داور، بازی را نگه نداشت و حریف گل می‌زند. ما چکار می‌توانیم بکنیم؟ تیمی با بضاعت و شرایط ما تلاش می‌کند تا یک بازی آبرومند داشته باشد ولی وقتی همین بازی را می‌بینیم چه چیزی از بسکتبال می‌توانیم از آن دربیاوریم؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه اعتراضی نسبت به داوری‌ها خواهد داشت؟ عنوان کرد: بسکتبال ایران دارد زیر سوال می‌رود و نتایج آن تحت الشعاع هستند ولی حاضر نیستند بپذیرند. نامه هم به فدراسیون ارسال کنیم، در نهایت انصراف هم بدهیم و برویم خانه‌هایمان برای چه کسی مهم هست؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست