Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بنا داریم در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهر، ۴ غرفه دانشجویی برپا کنیم و در آن به مطالبه‌گری بپردازیم.

مصطفی حیدری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه‌های این تشکل دانشجویی برای ۲۲ بهمن گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز قرار است فردا در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۴ غرفه برپا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری اضافه کرد: این غرفه‌ها (جهادی، خواهران، مطالبه گری، تریبون آزاد) از ساعت ۹ صبح در مسیر راهپیمایی فعالیت خواهند داشت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ابراز کرد: در نمایشگاه جهادی، عکس‌هایی از فعالیت‌هایی را که این تشکل دانشجویی در طول سال جاری انجام داده، به نمایش خواهیم گذاشت و علاوه بر آن، برای مناطق محروم استان که در آن اردوی جهادی برگزار می‌کنیم، کمک نقدی جمع آوری خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تریبون آزاد در یکی از غرفه‌ها برپا خواهد شد و مردم می‌توانند آزادانه در این تریبون حرف دل خود را به مسئولان بزنند. البته غرفه مطالبه گری نیز برپا می‌شود و در آن به مطالبه گری از مسئولان در مورد مشکلات اهواز خواهیم پرداخت و طوماری را به امضا می‌رسانیم. در غرفه خواهران نیز از کودکانی که در راهپیمایی شرکت کرده اند، استقبال می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز 22 بهمن راهپیمایی مطالبه گری دانشجویی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن مطالبه گری ۴ غرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی