Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جعفری، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت که این تیم مقابل الهلال عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، به هیچ وجه دست از تلاش نمی‌کشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو، حسن جعفری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل الهلال عربستان اظهار داشت:

آماده هستیم تا با انجام یک بازی خوب مقابل الهلال نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئناً بازی سختی داریم، اما به هیچ وجه از تلاش دست برنمی‌داریم. حضور تیم ما به‌عنوان نماینده مشهد در لیگ قهرمانان آسیا، اتفاق بزرگی بود که برای اولین بار در خراسان اتفاق افتاد و هواداران و مردم شرق ایران را خوشحال کرد.

حسن جعفری با بیان اینکه شهر خودرو بازیکنان خوب و تکنیکی دارد و می‌خواهد دبی را با دست پُر ترک کند، تصریح کرد:

از همه مردم ایران نیز می‌خواهیم برای پیروزی تیم ما که نماینده ایران است، دعا کنند و قول می‌دهیم از هیچ تلاشی دست برنداریم. برای رسیدن به این مرحله از مسابقات تلاش زیادی کردیم. شرایط خوبی داریم و خدا را شاکریم که توانستیم تا اینجا هواداران‌مان را خوشحال کنیم. فردا هم بازی خوبی را خواهید دید.

شهر خودروی ایران از ساعت ۱۸:۱۰ فردا (دوشنبه – به وقت ایران) در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن جعفری الهلال شهر خودرو الهلال باشگاه شهر خودرو حسن جعفری شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان مقابل الهلال حسن جعفری شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل

ستاره تیم فوتبال الهلال علی‌رغم درخشش در رقابت‌های این فصل لیگ حرفه‌ای عربستان، در مسیر جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش مشرق، الکساندر میتروویچ مهاجم ۲۹ ساله و گلزن تیم ملی فوتبال صربستان، در آخرین روزهای نقل و انتقالات با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو و به مدت ۳ سال به از فولام انگلیس به الهلال پیوست.

میتروویچ با حضور در الهلال و با وجود مصدومیت نیمار تبدیل به ستاره بی چون و چرای این تیم عربستانی شد. او هم‌اکنون با ۲۲ گل زده بالاتر از بازیکنانی هم‌چون کریستیانو رونالدو و کریم بنزما با ۲۲ گل زده آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان تا بدین جای فصل است.

با وجود عملکرد این مهاجم ۲۹ ساله و صربستانی الهلال گفته می‌شود ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی الهلال علاقه‌ای به این مهاجم ندارد و این موضوع را به مدیران باشگاه اعلام کرده است. سایت اسپورت عربستان در خصوص این موضوع نوشت میتروویچ از ابتدا گزینه ژسوس نبوده و این مربی پرتغالی به دنبال مهاجمی با توانمندی‌ها بیشتر و بهتر است و به نظر می‌رسد این مهاجم صربستانی در تابستان از الهلال جدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورت جدایی این مهاجم صربستانی، بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی به دنبال جذب وی هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!