طنین گلبانگ «الله اکبر» در آسمان ایران اسلامی
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۶۰۳۱
در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گلبانگ «الله اکبر» شامگاه 21 بهمنماه در آسمان ایران اسلامی طنینانداز شد.
به گزارش ایکنا؛ مردم مؤمن، وفادار و انقلابی کشور ساعت ۲۱ دوشنبه، ۲۱ بهمنماه، به یاد تکبیرهای بهمنماه سال ۱۳۵۷ با حضور بر پشت بام فریاد «الله اکبر» سر دادند و یاد شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و امام شهدا؛ خمینی کبیر را گرامی داشتند.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
یادآور میشود راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن در تهران از ساعت ۹ صبح روز سهشنبه، ۲۲ بهمن، از مسیرهای دوازدهگانه به سمت میدان آزادی آغاز خواهد شد.
مسیرهای دوازدهگانه راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن تهران را به شرح زیر است:
مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی
مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان آیتالله سعیدی، میدان آزادی
مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان آیتالله سعیدی، میدان آزادی
مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی
مسیر شماره ۵: مسجد الجواد، میدان هفت تیر، خیابان آیتالله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی
مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی
مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی
مسیر شماره ۸: مسجد حضرت حجتابنالحسن(ع)، خیابان رودکی، خیابان آزادی، میدان آزادی
مسیر شماره ۹: مسجد جامع امام سجا(ع)د، خیابان آیتالله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی
مسیر شماره ۱۰: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی
مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسولاکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، میدان جمالالملک، بزرگراه شهید لشکری، میدان آزادی
مسیر شماره ۱۲: مسجد نظام مافی، بلوار آیتالله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی
انتهای پیاممنبع: ایکنا
کلیدواژه: طنین الله اکبر 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن میدان آزادی مسیر شماره فلکه دوم صادقیه خیابان آیت الله خیابان آزادی مسجد حضرت مسجد جامع مسجد امام الله اکبر
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
جدیدترین شماره فیلمنگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیناپس فیلمهای «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بیبدن»، فیلمنامهنویسی برای سریال در ایران و فیلمنامه کامل «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان، از جمله مطالب منتشر شده در دویست و پنجاه و پنجمین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلمنگار ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند که در ۱۱۶ صفحه به علاقهمندان سینما و فیلمنامهنویسی عرضه شده است.
در ابتدای بخش سینمای ایران سیناپس فیلم های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بیبدن» چاپ شده و سپس نقد و تحلیلهایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشتهاند. گفتوگو با حسین ترابنژاد، یکی از فیلمنامه نویسان «آپاراتچی» و گفتوگو با علی ثقفی، نویسنده و کارگردان «پرویزخان» از دیگر مطالب این بخش هستند.
پرونده موضوعی این شماره به فیلمنامهنویسی برای سریال در ایران اختصاص دارد که شامل مطالب متنوعی است از جمله نگاهی به سریال های شبکه نمایش خانگی در ایران، آنچه در سریال نویسی ایران مورد توجه نیست، بررسی گونههای درام کارآگاهی در سریالهای بعد از انقلاب، وضعیت فیلمنامهنویسی در سریالهای شبکه نمایش خانگی، معضلات سریالسازی از منظر متن، زیرمتن و فرامتن، گفتوگوی جمعی پیرامون فیلمنامهنویسی برای سریال در ایران و ... .
بخش سینمای جهان با سیناپس «روی علفهای خشک»، «داستان آمریکایی» و «فراری» آغاز میشود و با نقد و گفتوگوهایی با خالقان این آثار ادامه پیدا میکند.
مطالعه تطبیقی کتاب و فیلمنامه «مورد عجیب بنجامین باتن» و چطور خواننده را مجذوب فیلمنامه می کنید؟ عناوین صفحات «سینما ادبیات» و «تجربه های پراکنده» هستند.
فیلمنامه کامل این شماره به «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان اختصاص دارد که توسط حمید گرشاسبی به فارسی برگردانده شده است؛ نقدی بر این فیلمنامه، مطلب پایانی این شماره است.
انتهای پیام/