Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال سید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان صومعه سرا از دیروز در آماده باش کامل به سر می‌برند، افزود: در حال حاضر با توجه به شدت بارش‌ها مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان صومعه سرا باز و تردد در آنها جریان دارد، گفت: نیروهای خدماتی اعم از راهداری، شهرداری، دهیاری و بخشداری تلاش می‌کند تا مسیرهایی که احتمال مسدود شدن آن ناشی از بارش برف وجود دارد باز نگه داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه تمام تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین در آماده‌باش کامل قرار دارند و در مسیرهای مورد نظر مستقر شده‌اند، افزود: امشب تلاش می‌کنیم که با حضور میدانی محورهای استان گیلان را باز نگه داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها اعم از گاز، برق و تلفن نیز مشکل خاصی وجود نداریم، گفت: شهروندان از نظر تأمین اقلام اساسی و سوخت نگران نباشند زیرا ذخایر کافی در این زمینه تأمین شده است.

سید محمدی در ادامه با اشاره به اینکه استاد مدیریت بحران تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی ناشی از بارش برف را پیش بینی کرده است، گفت: نیروهای خدماتی و امدادی پای کار هستند اقدامات لازم برای خدمات رسانی را انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: در حوزه راه‌های روستایی نیز مورد خاصی گزارش نشده است.

کد خبر 4850121

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری صومعه سرا بارش برف دهه فجر بوشهر انتخابات 98 بارش برف راهپیمایی 22 بهمن قزوین ایلام انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیراز بیرجند شهرستان صومعه سرا صومعه سرا آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب