Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مجمع ملی جوانان گفت : در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در پنجمین نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل ها، با تاسیس مجمع ملی جوانان کشور موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ،میلاد روان سخنگو مجمع ملی جوانان کشور اطهارداشت : بعد از تلاش ها و پیگیری های هیات رئیسه مجمع ملی بخصوص ریاست مجمع، جناب آقای خسروی و توجه و پیگیری های مستمر معاونت محترم جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیران ستادی معاونت و همکاری مثال نزدنی دکتر عابدینی معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور ، تاسیس مجمع ملی جوانان به عنوان یک ساختار رسمی برای جوانان در جمهوری اسلامی به تصویب شورای ذکرشده رسیده است، این شورا با همکاری وزارت خانه های ورزش و جوانان، اطلاعات، کار، امور خارجه و سازمان محیط زیست برگزار می‌شود که از مهمترین وظایف آن می‌توان به سیاست گذاری در راستای توسعه مشارکت اجتماعی در کشور و نظارت بر فرآیندهای تاسیس و فعالیت تشکل های اجتماعی نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلاد روان در ادامه افزود: این اتفاق را می‌توان مهم ترین اتفاق در ثبات، ماندگاری، تاثیرگذاری در تمامی حوزه های جوانان، حرکت در پیشبرد اهداف انقلاب با ساختاری نظامند و قانونی نام برد که نام مجمع ملی جوانان را پررنگ تر از همیشه در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران دید. 

سخنگوی مجمع ملی جوانان گفت : این اتفاق خوب را به تمامی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور و جوانان ایران اسلامی تبریک می‌گویم و آرزو میکنم که در راستای گام دوم انقلاب و پیگیری مسائل جوانان موفق و سربلند باشیم. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سخنگو رسمیت بخشیدن مجمع ملی جوانان کشور مجمع ملی جوانان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر می‌شود..

دیگر خبرها

  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است