Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@07:29:27 GMT

شکست شهر خودرو مقابل قهرمان آسیا در گام اول

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۶۱۲۶

شکست شهر خودرو مقابل قهرمان آسیا در گام اول

‍‍‍‍‍‍

تیم فوتبال "شهر خودرو" در نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل قهرمان دوره قبل شکست را پذیرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در روز نخست از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B مسابقات تیم‌های الهلال عربستان و شهر خودرو از ساعت ۱۸:۱۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این مسابقه توسط کاریو در دقیقه ۴۵ و بافتیمبی گومیس در دقیقه ۶۸ به ثمر رسیدند.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، یاسر الشهرانی (۹۰ - علی البلیهی)، جانگ هیون سو، عبدالله الحفیظ (۷۹ - محمد کانو)، مدالله العلیان، سباستین جووینکو، سلمان الفرج، عبدالله عطیف، آندری کاریو (۸۸ - نواف العبید)، بافتیمبی گومیس و سالم الدوساری.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی (۸۲ - میروسلاو اسلاووف)، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (۶۵ - محمدرضا خلعتبری)، میلاد سرلک، حسن جعفری (۷۹- محمد آقاجانپور)، سعید صادقی و محمد فرامرزی.  
در دقیقه ۴۵ کاریو با یک شوت روپا از پشت محوطه جریمه شهر خودرو به زیبایی دروازه این تیم را باز کرد و در دقیقه ۶۸ کاریو از جناح چپ الهلال حمله‌ای را تدارک دید و با یک پاس زمینی و رو به عقب، گومیس را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد و این بازیکن از میان چند مدافع شهر خودرو با تیزهوشی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

نماینده کشورمان در این مسابقه هرگز نتوانست دروازه الهلال را به طور جدی تهدید کند و توپ بیشتر روی دروازه رحمتی بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی

تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعود به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

کد خبر 846817 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!