Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «نیکلا استرجن» (Nicola Sturgeon) وزیر اول اسکاتلند امروز دوشنبه اعلام کرد که این کشور گام هائی را در زمینه برگزاری دوباره همه‌پرسی استقلال برداشته است.

وزیر اول اسکاتلند در این باره گفت: با توجه به وعده‌ ای که به مردم اسکاتلند داده‌ ایم، باید در خصوص فرایند برگزاری همه‌پرسی با دولت بریتانیا به توافق برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نیکلا استرجن» در این باره افزود: گام های لازم را برای برگزاری قانونی این همه‌ پرسی برمی‌ داریم تا نتایج آن در داخل و همچنین از سوی جامعه بین‌ الملل مورد قبول واقع شود.

این در حالیست که «نیکلا استرجن» وزیر اول اسکاتلند تا کنون چند بار اعلام کرد که دولتش به زودی طرح قانونی برگزاری همه پرسی استقلال از انگلیس را ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، اسکاتلندی‌ها در همه‌پرسی سال ۲۰۱۴ با استقلال از بریتانیا مخالفت کردند.

آنها در همه‌پرسی برگزیت نیز با اکثریت قاطع با خروج لندن از اتحادیه اروپا مخالفت کرده بودند.

کد خبر 4850127

منبع: مهر

کلیدواژه: نیکولا استورجن همه پرسی استقلال اسکاتلند اسکاتلند ایالات متحده آمریکا معامله قرن سوریه فلسطین عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ ارتش سوریه ایران روسیه ترکیه ادلب لیبی وزیر اول اسکاتلند همه پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مجید علیاری به استقلال (استقلال 0-1 ذوب آهن)

گل مجید علیاری به استقلال (استقلال 0-1 ذوب آهن)

دیگر خبرها

  • گل اول استقلال به ذوب آهن + فیلم
  • گل دیدنی ماشاریپوف به ذوب آهن (استقلال 1-1 ذوب آهن)
  • رد شدن گل استقلال مقابل ذوب آهن به دلیل خطای هند (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • گل مجید علیاری به استقلال (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • برگزاری اجتماع «صادقیون» در رشت
  • برگزاری اجتماع صادقیون
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود