Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شخصیت‌ها، مسئولان، تشکل‌ها و دستگاه‌های مختلف با صدور پیام و بیانیه‌هایی از مردم فارس برای حضوری گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

شخصیت‌ها، مسئولان، تشکل‌ها و دستگاه‌های مختلف در پیام و بیانیه‌هایی با اشاره به اهمیت راهپیمایی امسال سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن این روز با چهلم شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تاکید بر تداوم راه انقلاب و استقامت بر سرآرمان‌های امام راحل (ره) دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت رئیس کل دادگستری فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در این بیانیه آمده است: طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی مغتنم برای یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی و مبارزات امت آزادی خواه و حق طلب در برابر حاکمیت زور و مستعمره شیطان بزرگ است.

۲۲ بهمن امسال در حالی فرا می‌رسد که فرمانده سرافراز جبهۀ مقاومت و جهاد، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به سوی حضرت دوست پرکشیده و با عروج آسمانی خود، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که همان طلیعه ظهور است را سرعت بخشید.

امروزه ملت و نظام ما بیشتر آماج حملات شوم دشمنان خبیث خارجی قرار گرفته است. از به راه انداختن جنگ‌های رسانه‌ای و فرهنگی تا ترور بزرگان و میدان‌داران عرصه‌های حیاتی انقلاب اسلامی؛ غافل از اینکه به گفته معمارکبیر انقلاب اسلامی: «ما را بکشید، زنده‌تر می‌شویم» و تجلی این سخن حکیمانه در تشییع باشکوه و میلیونی سردار سلیمانی نمودار گردید.

مجموعه قضایی استان فارس در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن به محضر امام عصر «ارواحنا له الفداء»، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و ملت با بصیرت ایران، با توجه به تحولات داخلی و منطقه‌ای، از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا شکسته شدن هیمنه آمریکای تروریست و طرح معامله احمقانه، خبیثانه و شکست خورده قرن، از همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم فهیم و ولایتمدار استان فارس دعوت می‌کند همچون چهل سال گذشته با بصیرت بالای سیاسی و شعور دینی و شور انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله بیست‌ودوم بهمن، شرکت فعالانه داشته باشند تا بار دیگر به همگان اعلام کند که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن تا پای جان ایستاده است و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با شهدای اسلام و هشت سال دفاع مقدس و سیدالشهدای مدافعان حرم، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عهدی دگربار می‌بندد.

بیانیه اتاق اصناف فارس برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در قسمتی از این بیانیه آمده است: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما همچنان محکم ایستاده ایم و در برابر همه تجاوزات ابر قدرت ها و بویژه آمریکای استعمارگر سربلند و پیروزیم.

توطئه ها و دسیسه ها نبردهای سخت و نرم نتوانست نهال نیرومند انقلاب اسلامی را در ایران و منطقه و جهان بلرزاند. اسرار این پیروزی ایستادگی و مقاومت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و توکل او به خداوند بزرگ و توسل به ائمه اطهار (ع) است.

تداوم پیروزی های انقلاب نیز به دلیل پایمردی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بوده است.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کسبه و بازاریان شیراز همگام با اصناف سراسر کشور همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیری داشته اند و امسال نیز با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی امسال نیز وحدت و همدلی و صلابت انقلابی خود را به منصه ظهور خواهند داشت و ضمن پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های والای امام (ره) تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری پیمانی دوباره خواهند بست.

دعوت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در قسمتی از این بیانیه آمده است: چهل و یک سال پیش در چنین ایام مقدسی ملتی بزرگ با قیام جمعی معجزه اسا، بزرگترین رستاخیز انسانی و اجتماعی تاریخ خود و یکی از بزرگترین و پر شورترین انقلاب‌ها را رقم زده تا به یک تاریخ سرگشتگی منجر به انحطاط، پاسخ و نوش دارویی برای آلام بی کرانه بشر ارائه دهند و در طی چهار دهه پر افتخار به طلایه داری مجاهدان راه حق پردازد.

اداره کل تبلیغات اسلامی فارس ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و تمامی شهدای عزیز امنیت، خصوصا سردار مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از همه اقشار و آحاد مردمی به ویژه علما و روحانیت معزز دعوت می‌کند تا با حضوری پر شور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک یوم الله تماشایی دیگر را به برگ زرین انقلاب اضافه نمایند.

بیانیه خانه کارگر تشکیلات فارس به مناسبت ۲۲ بهمن

در متن بیانیه خانه کارگر تشکیلات استان فارس آمده است: دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌نماییم و در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که دوران کمال خود را طی می‌کند عید انقلاب را تبریک می‌گوییم.

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای هل من ناصر رهبر فقید و عظیم الشان انقلاب اسلامی بود که میخواهند تامین کننده کرامت و حرمت‌ها باشد که به لطف الهی به منصه ظهور رسید، ایام الله فجر یاد آور حضور پر شور مردمی است که همه هستی خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و همه هستی خویش را نثار نظام و انقلاب کردند و کارگران شریف نیز همواره خط شکن و خط مقدم این حرکت بوده و هستند که با تمام توان انقلاب را از ابتدا یاری گر بوده و حتی با بستن شیر‌های نفت به پیروزی انقلاب اسلامی کمک اساسی کردند.

اکنون در ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانه وحدت امت اسلامی است از عموم مردم بزرگوار و شهید پروز خاصه کارگران گرامی و خانواده هایشان و همچنین بازنشستگان عزیز دعوت می‌کنیم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه با حضور پر شور و حماسی خود که بیانگر تجلی وحدت است، اقتدار مجدد ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشته و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی دعوت مسئولان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمند انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه آمده رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی آستانه چهل جمهوری اسلامی سالروز پیروزی اسلامی ایران منصه ظهور چهل و یکمین استان فارس برای حضور امام راحل یوم الله چهل و یک پر شور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمایت اسرائیل از طرف آمریکا نشان از خباثت و شیطنت این کشور در منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار علی فدوی، امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، اظهار کرد: آنچه در عاشورا گذشت باعث شد تا هر مصیبتی قابل تحمل باشد و برای همین است که والدین شهدا بر مصیبت فرزندان خود تحمل کردند و می‌دانند که شهدا به اعلا علیین پیوسته‌اند و به بالاترین مقام رسیده‌اند.

وی افزود: خدا را شاکریم به برکت امام راحل به برکت انقلاب و به برکت این مردم از سال ۱۳۴۲ تاکنون هر لحظه تحقق وعده الهی را می‌بینیم، چرا که این مردم به تکالیف خود عمل کرده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر روز عظمت این کشور و انقلاب از روز گذشته بیشتر می‌شود گفت: علت این است که مردم به تکلیف خود عمل کرده‌اند و این حرکت هر روز گسترش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از هفت ماه جنگ غزه ۹۲ درصد کشورهای دنیا حرف‌هایی را می‌زنند که امام راحل این حرف‌ها را در سال ۱۳۴۲ زده بود چرا که از سال ۱۳۴۲ آمریکا و صهیونیست‌ها در نوک پیکان حمله امام راحل قرار داشتند.

فدوی خاطرنشان کرد: امروز ۹۲ درصد مردم دنیا حرفی را می‌زنند که امام و مردم ایران از سال ۱۳۴۲ زدند، این برکت بزرگی است و باید از آن مواظبت کنیم و به تکالیف خود همچنان عمل کنیم تا وعده الهی با سرعت بیشتری تحقق پیدا کند باید امیدوار باشیم که حرکت نهایی را ببینیم و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی بسپاریم.

وی گفت: چه افتخاری بالاتر از اینکه طبق دستور اسلام و قرآن ملتی به پا خیزد و به مقابله با مستکبران عالم و دفاع از مظلومان برود که در قرآن به آن اشاره شده‌است و در قانون اساسی ما هم آمده و این ماهیت حق طلبی نظام ما را نشان می‌دهد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: هر روز ذلیل شدن آمریکا و ایادی او را می‌بینیم چیزی که امام فرمود محقق شده است همچنان که امام فرمود؛ آمریکا را در خلیج فارس به ذلت می‌کشانیم.

وی تصریح کرد: دنباله‌روی شیاطین منتهی به جهنم می‌شود او می‌خواهد همراهان خود را در جهنم زیاد کند در حال وسوسه است و پیشنهاد می‌دهد همانگونه که بعضی‌ها در سال ۱۴۰۱ خباثت به خرج دادند و جاهلانه دنبال شیطان رفتند و برای کشور هزینه درست کردند اما در نهایت شکست خوردند.

فدوی خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال هر اقدامی کردند شکست خوردند که این هم از وعده‌های قرآن و وعده‌های الهی است.

وی با بیان اینکه در قرآن آمده دو حزب بیشتر نداریم یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان، افزود: هر آنکه در حزب خدا باشد همیشه پیروز است و هیچ‌گاه حزب شیطان پیروز نمی‌شود همچنان که وزیر خزانه‌داری آمریکا اعتراف می‌کند در طول ۴۵ سال یک پیروزی هم مقابل ایران نداشته‌ایم و همیشه شکست خورده‌ایم و این به خاطر پایداری و استقامت مردم و رهبری امامین انقلاب است و با ادامه این روند مشکلات برطرف می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم در موقع لازم خبیثان عالم را تنبیه کنیم و معتقدیم خبیثان عالم فقط صهیونیست‌ها نیستند از روز اول آمریکایی‌ها فرماندهی را بر عهده گرفتند و هنوز هم هستند اگر آمریکا و انگلیس و دیگران حمایت نمی‌کردند تا امروز صهیونیست‌ها نبودند لذا شیطان بزرگ در رأس است و بقیه هم در ذیل آن قرار دارند و تبلور شیطنت آنها قرار دادن رژیم کودک‌کش در قلب کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، تصریح کرد: کنسولگری ما را زدند عزیزترین افراد ما را شهید کردند و امام ما سه بار به صورت علنی دستور دادند و ما هم پرقدرت تنبیه کردیم و همه عالم آن را دیدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی موشک و پهپاد را به بزرگ‌ترین پایگاه آنها فرستادیم اما علی‌رغم سانسور غربی‌ها تصاویر زیادی بیرون آمد و حتماً اطلاعات کامل‌تری هم بیرون خواهد آمد و فقط قدرت حق می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

وی گفت: با قدرت، محکم و با اطمینان عمل کردیم و این تبدیل به یک رویه شد که اگر از این نوع جنایت‌ها انجام دهند اقدامی بسیار بزرگ‌تر انجام می‌دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: نباید از هیچ چیز نگران باشیم، آمریکا و همه شیاطین امکانات را به میدان آوردند، اما در طول ۴۵ سال شکست خوردند چرا که وعده خداوند محقق شده و ما به تکلیف خود عمل کرده‌ایم.

کد خبر 750063

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی