Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در همایش بزرگ جامعه اسکیت و آئین اختتامیه سومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، گرامیداشت سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در محل فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار در مراسم، چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک گفت و این انقلاب را معجزه‌ای بزرگ در تاریخ اسلام و ایران عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او به بیان رمز‌های موفقیت انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: امام خمینی (ره) انگیزه الهی و وحدت کلمه را دو رمز موفقیت این انقلاب می‌دانستند، چرا که در زمان مبارزات و پیروزی انقلاب مردم انگیزه‌ای جز رضایت خداوند نداشتند و تمامی اقشار در تمامی سطوح جامعه با هم متحد و یک‌دل بودند.

آشورماهانی در بخش دیگری از سخنانش یاد و خاطره‌ی سردار سپهبد " شهید حاج قاسم سلیمانی" را گرامی داشت و گفت: این بزرگمرد نزد ما کرمانی‌ها از جایگاه بالایی برخوردار است.

 

او افزود: رهبر معظم انقلاب، وی را به عنوان یک چهره‌ی بین المللی مقاومت معرفی کردند و شهادت ایشان را پاداش بی وقفه‌ی تلاشهایشان طی سال‌های زیاد اعلام کردند.

آشورماهانی تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتیست که زحمات و خدمات وی به اسلام و مسلمین بر کسی پوشیده نیست و بی شک ذخیره گرانبهایی برای عدل الهی خواهد بود.

 

او بیان داشت: در وصف این شهید والامقام هر چه بگوییم کم گفته ایم، این سردار دل ها، همواره عشق شهادت داشت و در نهایت به این خواسته‌ی قلبی خود نائل شد و اطمینان داریم با رفتن ایشان، راهشان همواره ادامه دارد.

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در ادامه به بیان گزارشی از رقابت‌های لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان پرداخت و گفت: مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان طی سه مرحله برگزار شد که مراحل اول و دوم، با عنوان سردار شهید زنده "حاج قاسم سلیمانی" برگزار شد.

 

آشورماهانی افزود: مرحله اول در پیست جنگلی کرمان با حضور ۳۵۰ ورزشکار در قالب ۷ تیم در بخش بانوان و ۶ تیم در بخش آقایان برگزار شد.

او با اعلام اینکه مرحله دوم این لیگ نیز طی آبان ماه ۹۸ به میزبانی پارک جنگلی کرمان برگزار شد، تصریح کرد: مرحله سوم این پیست با خبر شهادت "حاج قاسم" با کمی تأخیر در بهمن ماه ۹۸، این بار با عنوان سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" برگزار شد.

آشورماهانی تصریح کرد: در مرحله سوم با ۲۱ ماه ۳۷۸ مقام، حکم و مدال انفرادی توزیع شد.

 

او بیان داشت: امروز نیز با حضور مسئولان ۲۵۰ حکم تیمی، تندیس تیم‌های برتر، مربیان، کادر اجرایی، داوران و .. اهدا می‌شود.

آشورماهانی از همه کسانی که ورزش اسکیت را یاری کردند، به ویژه امیری خراسانی، مدیرکل سابق و پاریزی مدیرکل فعلی ورزش و جوانان، کارکنان اداره کل، خانواده بزرگ ورزش اسکیت استان اعم از خانواده ها، مربیان، داوران و پیشکسوتان به واسطه حمایتشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون اسکیت دهه فجر سردار سلیمانی لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان حاج قاسم سلیمانی اسکیت استان سپهبد شهید برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند، علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند در خصوص عدم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: همانطور که عضو هیأت مدیره باشگاه نیز در خبرها اعلام کرده بود قصد برگزاری جلسه فوق العاده هیأت مدیره را داشتیم که این موضوع با توجه به خبرهایی که در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به صورت تلفنی صبح امروز از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFCبه ما رسید به تعویق افتاد.

وی افزود: جزئیات اخبار مربوطه به برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را مدیران مربوطه به اطلاع شما خواهند رساند.

رئیس هیأت مدیره گیتی پسند گفت: ما امسال تیم خود را با هدف حضور در جام باشگاههای فوتسال آسیا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران بسته ایم و قطعاً با برگزاری این جام افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

علیرضا جنتی در پایان گفت: قطعاً تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد و با پتانسیل موجود امروز مردم ایران خوشحال خواهند شد و ما نیز از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند پیش از این اعلام کرده بود که در صورت عدم برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، از حضور در لیگ برتر فوتبال انصراف خواهد داد. گیتی پسند به عنوان قهرمان لیگ برتر، نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6090685

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد