Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین حیدری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ یک بانوان کشور بزرگداشت دهه فجر و پاسداشت مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه با حضور هشت تیم برتر کشور در سالن شرکت گاز خوزستان برگزار شد.

وی افزود: بهمن بهبهان، ریف اصفهان، شیشه و بلور کاوه فیروزآباد فارس، شقایق دشت بوشهر، هیات هندبال کردستان، هیات هندبال ملایر همدان، آتریسا تهران و شورای شهرداری قزوین هشت تیم حاضر در این مسابقات بودند که در پایان منجر به صعود نماینده خوزستان به لیگ برتر کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در این پیکارها تیم های ریف اصفهان، شقایق دشت بوشهر و فیروزآباد مقام های اول تا سوم را کسب کردند همچنین تیم بهمن بهبهان عنوان چهارم ا به خود اختصاص داد و به لیگ برتر راه یافت.

وی افزود: تیم بهمان بهبهان در این مسابقات هر چهار بازی خود مقابل تیم های کرستان، تهران، قزوین و ملایر را با برد پشت سر گذاشت و نشان داد شایسته حضر در لیگ برتر است.

حیدری با بیان اینکه هندبال خوزستان در سال جاری متحول شده و توانستیم میزبان بازی های کشوری و اردوهای تیم ملی باشیم گفت: آینده این رشته در استان روشن است و حضور تیم بانوان استان در لیگ برتر، بهترین فرصت برای خودنمایی ورزشکاران استان در کشور است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تمام تلاش خود را برای حضور پرقدرت نماینده استان در لیگ برتر بانوان انجام می دهد و امیدواریم با جذب چند بازیکن باتجربه، عملکرد خوبی در فصل آینده لیگ برتر داشته باشیم.

در ادامه سروش کجبافی رییس هیات هندبال خوزستان گفت: از ابتدا که هدایت ندبال استان را بر عهده گرفتیم سعی کردیم به بخش بانوان توجه خاصی داشته باشیم و شرایط حضور یک تیم از خوزستان را در لیگ برتر فراهم کنیم.

وی گفت: هفته آینده و از روز ۲۵ بهمن ماه میزبان رقابت های لیگ دسته یک کشور هستیم که ۲ نماینده از استان در این رقابت ها حضور داشته و شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر دارند.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: از دیگر اولویت های ما توجه به رده های پایه است و در طول سه ماه گذشته اقدامات خوبی در این راستا انجام دادیم همچنین شاهد حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی پایه بودیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تیم ملی شهرداری فصل آینده انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هندبال خوزستان هیات هندبال لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم