Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@03:48:22 GMT

دستور پخت سوپ جو با شیر و خامه

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۶۷۳۹

دستور پخت سوپ جو با شیر و خامه

مواد لازم برای تهیه سوپ جو با شیر و خامه:
جو پوست کنده ۲۰۰ گرم
قارچ ۲۰۰ گرم
هویج خردشده متوسط ۲ عدد
جعفری ساتوری شده ۲ قاشق سوپخوری
خامه صبحانه ۱۰۰ گرم
سینه مرغ ریز شده ۱ تکه
آب لیمو ترش ۲ قاشق سوپخوری
شیر ۱ لیتر
فلفل سفید ۱ قاشق چایخوری
نمک به میزان کم

طرز تهیه سوپ جو با شیر و خامه:

برای پخت سوپ جو سفید ابتدا جو را در قابلمه‌ای نسبتا بزرگ بریزید (که فضای کافی برای مواد سوپ جو با شیروخامه داشته باشد)، سپس هویچ را اضافه کنید و اجازه بدهید بپزند مرغ را با یک عدد پیاز و هویج درسته داخل قابلمه‌ای بپزید و از هیچ گونه ادویه‌ای استفاده نکیند که رنگ سوپ جو را عوض نکند (اگر کسی این سوپ را دوست نداشته باشد می‌تواند به جای شیر از آب مرغ استفاده کنید) شیر را به جو اضافه کنید و اجازه بدهید با حرارت ملایم بپزد و کامل مواد با شیر مغزپخت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمک و فلفل سفید اضافه کنید. قارچ را خرد کنید و به سوپ اضافه کنید.

الان گوشت مرغ پخته شده را ریش ریش کنید و به مواد داخل قابلمه اضافه کنید، مواد باید حتماً سفید و بدون هیچ ادویه‌ای باشد. به این نکته دقت کنید که با اضافه کردن یک عدد هویج و پیاز داخل مرغ می‌توانید بوی زهم مرغ را بگیرید. وقتی مواد پخته شد مرغ را به مواد اضافه کیند.

اکنون چند قاشق سوپ جو شیر و خامه در یک کاسه بریزید و با هم مخلوط کیند و به هم بزنید و بعد مستقیم به سوپ اضافه کیند. این باعث می‌شود شک خیلی خوبی به خامه داده شود که خامه داخل سوپ بریده بریده نشود و حتی اگر مدت ۳۰ دقیقه خامه روی حرارت باشد هیچ اتفاقی نیفتد و بریده نمی‌شود و بعد از آماده شدن جعفری را اضافه کیند. می‌توانید سوپ جو شیر و خامه لذیذ را با نون تست میل کنید.

توجه داشته باشید جعفری را دقایق آخر به سوپ اضافه کنید حتی می‌توانید بعد از اینکه سوپ جو با شیر و خامه آماده شد جعفری بریزید تا کاملاً ویتامین c. خودش را از دست ندهد.

جو پوست کنده یا پرک فرقی ندارد، ولی اگر جو شما پوست کنده شده بود بهتر است از شب قبل آن را خیس کنید یا یکی دو ساعتی قبل پخت آن را خیس کنید و آب روی آن را دور بریزید و داخل قابلمه به میزان لازم آب بریزید تا بپزد.

اگر نمی‌خواستید سوپ جو با شیر و خامه رقیق داشته باشید و سوپ تان خوب جا بیفتد، سوپ را روی شعله ملایم بگذارید تا بپزد.   منبع:بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی سوپ سوپ جو سوپ اضافه داخل قابلمه اضافه کنید پوست کنده قاشق سوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟

نیروهای آتش‌نشانی از شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، رشت و فومن برای خاموشی آتش به محل اعزام شدند که پس از نزدیک به سه ساعت، آتش‌سوزی به طور کامل مهار شد. براساس اعلام مهدی نقدی فرماندار شفت، آتش از سیم کشی برق یک نانوایی تعطیل آغاز شد و به ساختمان های مجاور سرایت کرد. روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است./باشگاه خبرنگاران جوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • وقتی که قولنج خبر از ابتلا به سرطان می‌دهد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی