Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز با راهپیمایی و حضور گسترده مردم و وفاداران به انقلاب در سراسر شهرها و حتی روستاهای استان برگزار می شود و مردم استان کرمانشاه نیز در مسیرهای تعیین شده، به راهپیمایی می‌پردازند تا با این حضور، به انقلاب تولدی دوباره و قدرتی افزون تر ببخشند.

یوم الله ۲۲ بهمن به همه ملت ایران تعلق دارد و پیام ها و شعارهایی که هرساله مردم در چنین روزی سر می دهند از سر هوشیاری و بصیرت است و براساس اتفاقات و موقعیت های سیاسی اعلام می شود که امسال نیز این بصیرت در شعارهای مردم علاوه بر دفاع و همنوایی با کشورهای مظلوم منطقه به یاد رشادت و ایثار سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی سرداده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هرگرایش و سلیقه ای در راهپیمایی شرکت می کنیم

فرماندار کرمانشاه در این خصوص به ایرنا گفت: انقلاب دستاورد خون شهیدان گرانقدر است که همه موظف به پاسداری از آن هستیم، بی شک هر فرد که این وطن و آب و خاک را دوست دارد و خواستار امنیت در این سرزمین است برای پاسداری از استقلال و امنیت کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با هرگرایش و سلیقه ای شرکت می کنند.

فضل الله رنجبر ادامه داد: ۲۲ بهمن به قشر خاصی تعلق ندارد و به همه ملت ایران تعلق دارد و با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن، ملت ایران در روز ۲۲ بهمن، بازهم به جبهه استکبار جهانی و دشمنان انقلاب «نه» خواهند گفت و به خاطر پاسداری از آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و آرمان های شهدا، در این راهپیمایی شرکت می کنند.

پاسداشت خاطره سردار ملی در یوم الله ۲۲ بهمن

وی اضافه کرد، در این روز ملت به یادسردار ملی و مذهبی وطن، سپهبد شهید سلیمانی می افتند که چهلم آن با روز ۲۲ بهمن همزمان شده و در راستای پاسداشت خون شهیدان و مدافعان حرم همه به میدان می آیند و دشمنان را ناامید می کنند.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت، در طول عمر انقلاب هیچ مقطع و زمانی دشمن این چنین به جنگ اقتصادی و نظامی یعنی ترور شهید سلیمانی نیامده لذا این مقطع بسیار حساس، مهم و سرنوشت ساز است و ملت به یاری خدا نشان می دهد که آرمان های انقلاب را دوست دارد و پاس می دارد.

چرا باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم؟

در ادامه یکی از آموزگار دبیرستان نمونه دخترانه کرمانشاه به ایرنا، گفت: اینکه چرا باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد سوال بسیاری از دانش آموزانی است که انقلاب را ندیده و در آن روزها شرکت نکرده اند و اکنون به بصیرت و هوشیاری بیشتر نیاز دارند.

شکوه هاشمی از ۲۲ بهمن به عنوان یک اتفاق بزرگ و حیرت انگیز برای جهانیان یاد کرد و ادامه داد: حضور آحاد ملت ایران در این روز به دلیل استمرار و حرکت در مسیر پاسداشت انقلابی است که نه تنها استکبار را به زانو در آورد بلکه موجب بیداری ملت ها و گسستن آنان از ظلم و استبداد شد.

وی با تاکید براینکه توطئه دشمنان همچنان ادامه دارد، افزود: ۲۲ بهمن صحنه حساسی از انسجام ملی و دفاع از آرمان های انقلاب را به نمایش می گذارد و باید خارج از هرنوع جناح و گروهی با آحاد ملت همراهی کرد و در صحنه حاضر شد.

این آموزگار فرهنگی اضافه کرد، برگزاری چنین مناسبت هایی موجب استحکام و تقویت بیشتر نظام می شود و این حرکت مانعی برای توطئه بدخواهان انقلاب است.

اصناف از حامیان اصلی انقلاب هستند

در ادامه یکی از کسبه های بازار سنتی کرمانشاه نیز به ایرنا، گفت: این راهپیمایی تاییدی برای حمایت مردمی از این انقلاب و نظام است و بازاریان هرساله در صفوف نخست حمایت از انقلاب قرار داشته و دارند.

محمد مهدوی ادامه داد: با وجود تحریم و برخی تنگناهای اقتصادی باز هم به میدان می آییم و در سالهای رسیدن به پیروزی انقلاب، اصناف و کسبه از حامیان و هواداران اصلی برای به ثمررسیدن این نهال بزرگ و مقدس بوده اند و اکنون که سالهاست از پیروزی انقلاب می گذرد این وفاداری همچنان ادامه دارد.

معلولان در ترسیم صحنه های بزرگ انقلاب سهیم هستند

حسن اسدی یکی از معلولان کرمانشاهی است که با وجود کم توانی جسمی، هرساله در گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهن حاضر می شود، به ایرنا گفت: معلولان و کم توانان جسمی استان هرساله در جشن بزرگ انقلاب شرکت کرده و می کنند تا ثابت کنند که معلولان در ترسیم صحنه های باشکوه تاریخی سهیم هستند و هیچ محدودیتی برای معلولان وجود ندارد.

حضور دانشگاهیان مایه دلگرمی امت اسلامی است

 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی نیز در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: حضور دانشگاهیان به عنوان مبدا تحولات در جامعه در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موجب دلگرمی امت اسلامی است که در مقابل موجب ناکامی استکبار جهانی و توطئه گران این انقلاب خواهد شد.

طهماسب علی پوریانی، از راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب به عنوان جشن بزرگ ملت ایران یاد کرد و افزود: دانشگاهیان در این روز حماسه ای دیگر خلق می کنند و بار دیگر حمایت خود را از آرمان های انقلاب ثابت می کنند.

مسلم سمیع نژاد، به عنوان نماینده ای از دانشجویان کرمانشاهی به ایرنا گفت: در این راهپیمایی شرکت می کنیم چرا که دشمن تاب دیدن این حضور را ندارد و اجازه نمی دهیم دشمن برای تداوم توطئه‌ها و خباثت‌ها امیدوار شود.

وی برحمایت دانشجویان از تداوم و حیات انقلاب بزرگ اسلامی ایران تاکید کرد.

انقلاب اسلامی موجب تعالی و پیشرفت بانوان ایرانی شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه نیز از این روز به عنوان نمادی از وحدت و انسجام ملی یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت و تعالی بانوان ایرانی را بیش از گذشته فراهم کرد به گونه ای که هرساله دستاوردها و موفقیت های بیشتری از این بانوان بازگو می شود.

زهره رستمی اضافه کرد، راهپیمایی ۲۲ بهمن گویای هشیاری و بصیرت ملت ایران است و گویای این است که ملت ایران با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بدون ترس و بدون توجه به توطئه‌های دشمنان خارجی از دفاع از آؤمان های انقلاب کوتاه نمی آیند.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک از آحاد مردم انقلابی، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده، باعظمت و پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن و چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دعوت به عمل آوردند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی علما و هوشنگ بازوند آمده است: ۲۲بهمن سالروز دمیدن خورشید استقلال و آزادی بر ملّت بزرگ ایران و یادآور خروش حماسی مردم به رهبری امام راحل(ره) در برابر نظام شاهنشاهی و استبداد جهانی و به عنوان روزی بی نظیر، بی بدیل و مظهر اقتدار و عزم ملی، نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی ملّت برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافزاری ایران اسلامی است.

این بیانیه می افزاید: اینک در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید وی، به فضل الهی در حماسه ای عظیم و با حضور حماسی مردم ولایتمدار، انقلابی، جهادگر و مؤمن استان کرمانشاه، اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را به یاد فداکاری سردار دلها و وفاق بی نظیر مردم در تشییع پیکرش علیه نظام سلطه جهانی به نمایش خواهیم گذاشت و با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می نماییم و به شکرانه تداوم حرکت متعالی نظام اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خیل عظیم مردم مسلمان و آرمان‌خواه استان در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن شرکت و با همین حضور گسترده و انگیزه‌ای مضاعف ضربه‌ کوبنده‌ای بر سیاست‌های دشمن وارد خواهیم کرد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه دهه فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن راهپیمایی شرکت آرمان های انقلاب یوم الله ۲۲ بهمن استکبار جهانی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب کرمانشاه نیز قاسم سلیمانی ایرنا گفت ۲۲ بهمن شرکت حضور گسترده یوم الله ۲۲ بهمن ملت ایران امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، گفت: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه هیئت مدیره دانشگاه حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در صحنه رویارویی تمدنی انقلاب با استکبار، زن و خانواده یکی از موضوعات کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع صاحب‌نظر هستیم، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مسئله زن با نگاه جامع نقش فعال دارد و این موضوع از لبه‌های تمدنی دنیای جدید است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه این مبانی انقلاب اسلامی دارای منطق است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، دانشگاهی مانند دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند یک هویت تمدنی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دانشگاه نیز وظیفه حساسی دارند، تصریح کرد: سامانه اخلاقی، علمی و تربیتی این دانشگاه باید در سطح کشور الگو باشد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، افزود: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید به روز نگه داشته شود، بیان کرد: باتوجه به سندی که نوشته شده است، این دانشگاه باید به یک مرکز بین المللی تبدیل شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید در مرزهای اثرگذاری حرکت شود، اظهار داشت: موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، نانو و ژنتیک جزو موضوعات اصلی آینده هستند که باید از امروز به آن‌ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه هویت زن مسلمان مدنظر است، بیان کرد: برای این موضوع باید اقدامات مطالعاتی از این جنس دیده شود.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نهایت است، تصریح کرد: فکر انقلاب اسلامی در دل ملت‌های دنیا اگر به درستی بیان شود، حامیان بسیاری دارد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست