Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم اختتامیه جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر آیین نکوداشت آندرآنیک خچومیان، حسین عاطفی، کریم اکبری مبارکه و مهدی لزیری از هنرمندان تئاتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در مراسم اختتامیه جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر کلیپ آیین نکوداشت آندرآنیک خچومیان، حسین عاطفی، کریم اکبری مبارکه و مهدی لزیری از هنرمندان تئاتر پخش شد و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل هنرهای نمایشی، مشاور معاون هنری وزیر ارشاد و دبیر جشنواره سی و هشتم از این هنرمندان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش حسین عاطفی گفت: از جهان هستی سپاسگذارم که اندک استعدادی در من گذاشت تا بتوانم در تئاتری کار کنم که از تبعیض و حسادت و ... خالی است. با «محاکمه ژاندارک» رکن الدین خسروی و «گالیله» حمید سمندریان کار تئاتر را شروع کردم که هیچگاه مجوز نگرفتند. امیدوارم زنده بمانم و ببینم به نام عصمت صفوی، لورتا و جمیله شیخی سالن های تئاتری تأسیس شوند. جای تمام پیشکسوتان تئاتر ایران در سالن خالی است.

وی ادامه داد: اجازه بدهید این هدیه ارزشمندی را که امشب شما به من دادید با تمام هنرمندان فراموش شده کشورم سهیم شوم. حسین عاطفی هستم، نه اهل آبان، نه آذر، نه دی و نه بهمن، من زاده مهرم.

کریم اکبری مبارکه هم در شرایطی که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته بود، با بغضی که در گلو داشت گفت: اگر اینجا هستم به خاطر اساتیدی نظیر سمندریان است که اینجا ایستاده ام.

لزیری نیز در سخنانی کوتاه از همه هنرمندان خواست که همه با هم باشند.

خچومیان نیز در ادامه گفت: در سال های اخیر جوانان زیادی جذب تئاتر شده اند که عاشق تئاتر هستند و این عاشقی به دیوانگی شان ختم شده است. از مسئولان می خواهم که از این جوانان حمایت کنند زیرا آینده تئاتر ایران را این جوانان عاشق می سازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین عاطفی کریم اکبری مبارکه جشنواره سی و هشتم حسین عاطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال

تین نیوز

در جلسه ای که با حضور مدیر کل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن، مدیر کل سیر و حرکت راه آهن، مدیرکل راه آهن اصفهان، مدیر بخش حمل و نقل مجتمع فولاد مبارکه و مدیر عامل شرکت توکا ریل برگزار شد، افزایش حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن برنامه ریزی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ریل نیوز، عابدین هادی نژاد مدیرکل بازرگانی داخلی هدف از این نشست را افزایش حمل ریلی مواد اولیه به فولاد مبارکه و محصولات فولادی برای صادرات از این مجتمع ذکر کرد و گفت: موضوعات مختلفی در زمینه ارتقاء و بهبود همکاری های سه جانبه بین شرکت راه آهن، شرکت فولاد مبارکه و شرکت حمل و نقل ریلی فعال در حمل و نقل ریلی محمولات مجتمع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

هادی نژاد افزود: در این نشست عوامل موثر در سرعت بازرگانی محمولات این شرکت در مسیرهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نظارت و پیگیری لازم برای اجرای صحیح طرح قطار باری کامل، شناسایی و رفع مشکلات اجرای آن از جمله رعایت دستورالعمل های بارگیری و باربندی محصولات فولادی، حذف توقف های غیر ضروری در سطح ادارات کل مناطق و … از سوی طرفین انجام شود.

وی گفت: این جلسه گام مهمی برای تقویت همکاری های این دو صنعت است و انتظار داریم نتایج آن را در پایان سال ۱۴۰۳ در قالب افزایش حمل مواد اولیه و همچنین حمل محصولات تولیدی این مجتمع به مقاصد مختلف و رضایت مندی مشتری شاهد باشیم. در این راستا برنامه ریزی شده است حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن افزایش داشته باشد.

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن گفت: شرکت فولاد مبارکه بزرگ ترین و مهم ترین تولیدکننده فولاد کشور است و نقش کلیدی در صنعت ریلی کشور دارد. این شرکت در حمل مواد اولیه و محصولات خود در شبکه ریلی در رتبه اول قرار داشته و با حمل حدود ۷.۸ میلیون تن بار (۵.۳ هزار میلیارد تن کیلومتر) در سال ۱۴۰۲حدود ۲۱ درصد از کل حمل ریلی بخش داخلی را پوشش می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان