Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:31:22 GMT

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی گلستان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۶۹۸۶

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی گلستان

صادقی گفت: با حضور «سید مرتضی بختیاری»، رئیس کمیته امداد نخستین مرکز خیرین کارآفرینی و اشتغال استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عباسعلی صادقی جزی» شامگاه امروز (دوشنبه 21 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال استان گلستان وابسته به کمیته امداد امروز با حضور «سید مرتضی بختیاری»، رئیس کمیته امداد افتتاح شد و همچنین همزمان با این مراسم 22 مرکز نیکوکاری در سطح استان به شکل متمرکز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد کردکوی ادامه داد: در این مرکز اشتغال مجموعه ای از کارآفرینان و افرادی که در رابطه با اشتغال می توانند مددجویان را آموزش دهند بهره گرفته شده است.

 

صادقی خاطرنشان کرد: همچنین سایت خرید و فروش کالا برای تولیدات مددجویان نیز حضور رئیس کمیته امداد امروز در شهرستان کردکوی به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: امروز همچنین رئیس کمیته امداد از یک کارگاه تولیدی مبل بازدید داشتند، این کارگاه با هشت میلیون تومان سرمایه در سال 84 آغاز به کار کرد و امروز بیش از 56 کارگر در این کارگاه مشغول به کار است که 15 نفر از فرزندان مددجو در این کارگاه به کارگیری شده اند و 10 مددجوی دیگر نیز به زودی در این مرکز مشغول به کار خواهند شد.

 

رئیس کمیته امداد کردکوی بیان کرد: در شهرستان کردکوی تا بهمن 98 بالغ بر 10 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بالغ بر 2.5 میلیارد تومان آن در بخش روستایی بود و توانستیم در شهرستان کردکوی برای مددجویان با ارائه چنین تسهیلاتی 233 شغل به وجود بیاوریم.

 

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی ایجاد اشتغال کمیته امداد امام خمینی ره اشتغالزایی اشتغال کمیته امداد شهرستان کردکوی رئیس کمیته امداد مرکز نیکوکاری نخستین مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی با هدف خدمت رسانی به مردم و فراهم شدن فرصت اشتغال برای جوانان استان سیستان و بلوچستان و کسب وکار در سطح استان سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

سرهنگ غلامرضا ملایی در گفت وگو با ایسنا افزود: هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی در کشور تشکیل شد و خدمات بسیار زیاد در حوزه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از بدو راه اندازی تا کنون انجام داده و یا در دستور کار برای انجام دارد.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی زیر مجموعه این واحد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: طی این سال بالغ بر دو هزار پروژه کوچک‌وبزرگ اقتصاد مقاومتی و عمرانی به جز کمک و خدمات مومنانه به مرحله اجرا رسیده است.

ملایی تصریح کرد: ساخت شهرک مراد آباد در حاشیه شهر چابهار که مراحل زیرساختی خود را می‌گذراند، اجرای دهکده سلامت، احداث هزار و پانصد واحد خانه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد با کمک سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خود کمیته امداد، ساخت و مرمت خانه محرومین و چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی، اعطای تسهیلات اشتغالزایی به میزان هزار و ۵۶۰ فقره، ایجاد ۹۰۹پروژه اشتغالزایی، اهدای بسته‌های کمک معیشتی، اهدای جهیزیه، کمک و حمایت از بیماران خاص و غیره از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در طی سال گذشته توسط این نهاد بوده است.

وی با اشاره به دو سیل اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه دستگاه‌ها در این دو سیل اخیر در محل حاضر بوده و به فعالیت می‌پرداختند و در رأس آنها نیز استاندار در منطقه حضور داشت و جلسات ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده تشکیل و برنامه ریزی ها صورت می‌گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان