Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه و فرماندار شهرستان چرداول با صدور پیامی مشترڪ از آحاد مردم انقلابی، ولایت مدار و همیشه در صحنه برای حضور گسترده، باعظمت و پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن و چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دعوت به عمل آوردند.

به گزاش برنا از ایلام ،در پیام مشترڪ حجت الاسلام امرایی و حاج الیاس فتاحی آمده است: ۲۲بهمن سالروز دمیدن خورشید استقلال و آزادی بر ملّت بزرگ ایران و یادآور خروش حماسی مردم به رهبری امام راحل(ره) در برابر نظام شاهنشاهی و استبداد جهانی و به عنوان روزی بی نظیر، بی بدیل و مظهر اقتدار و عزم ملی، نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی ملّت برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافزاری ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: اینڪ در چهل و یڪمین سالروز پیروزی شڪوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید وی، به فضل الهی در حماسه ای عظیم و با حضور حماسی مردم ولایتمدار، انقلابی، جهادگر و مؤمن  چرداول، اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را به یاد فداڪاری سردار دلها و وفاق بی نظیر مردم در تشییع پیڪرش علیه نظام سلطه جهانی به نمایش خواهیم گذاشت و با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می نماییم و به شڪرانه تداوم حرڪت متعالی نظام اسلامی به رهبری حڪیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خیل عظیم مردم مسلمان و آرمان‌خواه شهرستان چرداول در راهپیمایی دشمن شڪن یوم الله ۲۲ بهمن شرڪت و با همین حضور گسترده و انگیزه‌ای مضاعف ضربه‌ ڪوبنده‌ای بر سیاست‌های دشمن وارد خواهیم ڪرد.

    احمد امرایی امام جمعه چرداول

الیاس فتاحی فرماندار چرداول 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار چرداول دعوت مردم امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند