Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع میانی تیم فوتبال ناپولی برای جدایی از این باشگاه بند فسخ‌قرارداد عجیبی دارد. تاریخ انتشار: 03:30 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۲۸۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کالیدو کولیبالی، مدافع میانی تیم فوتبال ناپولی بندی در قراردادش دارد که بر اساس می‌تواند از این تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بند در صورتی که باشگاهی این بازیکن را بخواهد باید بند فسخ‌قرارداد ۱۲۷ میلیون پوندی این بازیکن را بپردازد. نکته جالب اینجاست که به تازگی این مبلغ افزایش پیدا کرده است.

منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن هر ۲ به صورت رسمی پیشنهاد‌های خود را برای خرید این مدافع سنگالی به ناپولی ارائه کرده‌اند، اما هنوز پاسخی از این باشگاه ایتالیایی دریافت نکرده‌اند.

کولیبالی ۲۸ ساله این فصل ۲۱ بازی در تمامی رقابت‌ها برای ناپولی انجام داده است.

بیشتر بخوانید توافق ناپولی با اینتر برای انتقال پولیتانو

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناپولی کالیدو کولیبالی ناپولی منچستریونایتد پاری سن ژرمن بند فسخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

دو مهاجم ایرانی و ایتالیایی زوج خط حمله رُم را برابر ناپولی تشکیل خواهند داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ تیم فوتبال رُم امشب در سی‌وچهارمین بازی‌اش در فصل جاری سری A در خانه ناپولی به میدان می‌رود. رم پس از شکست برابر بولونیا هفته گذشته در مصاف با اودینزه پیروز شد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد.

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود

بر اساس این گزارش؛ زوج خط حمله رُمی‌ها را در دیدار برابر ناپولی با توجه به تداوم غیبت روملو لوکاکو و لواندرو پاردیس، سردار آزمون و ادواردو بووه تشکیل خواهند داد.

تیم فوتبال رُم به مرحله سخت و مهم خود در این فصل رسیده است. این تیم پس از بازی امشب برابر ناپولی با مجموعه‌ای از دیدارهای سرنوشت‌ساز با تیم‌های یوونتوس، بایرلورکوزن و آتالانتا مواجه خواهد شد. دانیله دروسی، سرمربی رُمی‌ها رم اذعان کرد: سخت‌ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی‌هایی است که باید در زمان کوتاهی انجام شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا