Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸ امروز هم‌زمان با چهلم حاج قاسم در بیش از ۵ هزار نقطه ایران اسلامی برگزار می‌شود و حدود ۶ هزار اصحاب رسانه آن را به دنیا مخابره می‌کنند که: «برنامه عیناً همان برنامه دوران فرماندهی شهید سلیمانی است». تاریخ انتشار: 06:00 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۴۷۶

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸ امروز هم‌زمان با چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیش از ۵ هزار نقطه کشور عزیزمان برگزار می‌شود و حدود ۶ هزار اصحاب رسانه آن را به دنیا مخابره خواهند کرد که: «برنامه عیناً همان برنامه دوران فرماندهی شهید سلیمانی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار محوری امروز «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» نام‌گذاری شده و اعلام انزجار از اقدام ننگین رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» و همچنین دفاع از جبهه مقاومت و فلسطینیان شجاع از اهداف حماسه امروز است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه سخنران مراسم مشهد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور سخنران مراسم تهران خواهند بود.

یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ - برج آزادی

اخبار لحظه به لحظه حماسه امروز را با میزان بخوانید:

۲۲ بهمن امسال امتداد حضور حماسی مردم در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی خواهد بود ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۱۹

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حدود ۴۰ روز پیش مردم تهران، مشهد، قم، کرمان، اهواز در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و تشییعی تاریخی و به یادماندنی را رقم زدند و قطعاً ۲۲ بهمن امسال هم امتداد همان حضور حماسی مردم در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی خواهد بود.

۲۲ بهمن امسال امتداد حضور حماسی مردم در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی خواهد بود

اربعین «سردار دل‌ها» دهه فجر امسال را ویژه کرده است + نماهنگ ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۱۷

شهید قاسم سلیمانی چهل روز است که در بین ما نیست و آسمانی شده؛ چهل روز است که به خواسته اش رسیده، او اکنون در جوار دوستان شهدای مدافع حرمش از روزی خدا بهره می‌برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی محدودیت‌های ترافیکی راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در تهران ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۱۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را تشریح کرد.

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

ویژه برنامه‌های سیما در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۱۲

دوربین‌های شبکه‌های سیما با استقرار در مسیر راه پیمایی ۲۲ بهمن، حضور گسترده مردم در این حماسه جاودانه را منعکس می‌کنند.

ویژه برنامه‌های سیما در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راه‌پیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ - رشت ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۰۹

آیت‌الله جوادی آملی آحاد مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۰۷

آیت الله جوادی آملی با دعوت از آحاد مختلف مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن به لطف الهی همه ما شرکت کنیم و این را حق و وظیفه خود بدانیم.

آیت‌الله جوادی آملی آحاد مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

انقلاب اسلامی در آئینه حاج قاسم ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۰۷

برادران، رزمندگان، یادگاران جنگ؛ یکی از شئون عاقبت به خیری «نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب» است. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری همین است. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد.

انقلاب اسلامی در آئینه حاج قاسم

«حاج قاسم» پای ثابت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۰۶

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هر سال خود را به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن می‌رساند و ساده، صمیمی و آرام در میان مردم قدم در مسیر راهپیمایی می‌گذاشت.

«حاج قاسم» پای ثابت راهپیمایی ۲۲ بهمن

شوخی نیست که ... ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۱:۵۹

درباره‌ی راه‌پیمایی بیست‌ودوّم بهمن، خب ملّت ما واقعاً همّت کرده‌اند؛ شوخی نیست که چهل سال در زمستان، هوای سرد، زیر برف، در یخ‌بندان، در شهر‌های مختلف کشور -یعنی همه جای کشور- مردم در سالگرد انقلاب بیرون آمدند و حضور خودشان و اجتماع عظیم خودشان را به رخ دشمن‌ها کشیدند.

شوخی نیست که چهل سال در زمستان، هوای سرد، زیر برف، در یخ‌بندان...

حضور سردار سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۱:۵۸

سخنرانی حاج قاسم در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۶/ انقلاب اسلامی ایران یک استثناء بود ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۱:۵۳

برخی‌ها در کشور این را بر زبان جاری می‌کنند که امام در بحث قطعنامه و آتش بس جام زهر را نوشید، امام امروز نیز باید این کار را انجام دهد؛ این جام زهری نیست که با جام زهر قطعنامه ۵۹۸ قابل مقایسه باشد و این جام زهر جان انسانیت را می‌گیرد.

سخنرانی حاج قاسم در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۶/ انقلاب اسلامی ایران یک استثناء بود

دعوت مقامات و نهادها از مردم ایران اسلامی برای حضور در راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۱:۵۲

مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهادهای انقلاب اسلامی در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز چهل‌و‌یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در این مراسم در اقصی‌نقاط کشور دعوت کردند.

دعوت مقامات و نهادها از مردم ایران اسلامی برای حضور در راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

چرا ۲۲ بهمن امسال متفاوت است؟ ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۱:۵۱

ایران تنها کشوری است که ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی‌اش، مردم آن از نسل‌های مختلف، همچنان خودجوش به خیابان‌ها می‌آیند تا سالگرد پیروزی انقلاب‌شان را گرامی بدارند و قابل تأمل آنکه همان شعارهای ۴۰ سال پیش را که مبتنی بر نفی استکبار است، بر سر دست می‌گیرند و فریاد می‌زنند. این امر بدان معناست که به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران، قائم به ایمان‌های آحاد مردم است.

چرا ۲۲ بهمن امسال متفاوت است؟

طنین ندای الله‌ اکبر در سراسر ایران اسلامی ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۱:۴۹

مردم ایران اسلامی رأس ساعت ۲۱ یکشنبه‌شب ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ به یاد طنین الله‌اکبر در ایام پیروزی اتقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور در مساجد و امکان عمومی طنین الله‌ اکبر سر دادند.

طنین ندای الله‌ اکبر در سراسر ایران اسلامی

راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهم ۹۸ از نمای نزدیک/ از ۵ هزار نقطه تا ۶ هزار خبرنگار ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۱:۴۸

امروز در سال چهل‌ویکم و در دهه پنجم انقلاب، راه‌پیمایی یوم‌الله ٢٢بهمن در ٥ هزار و ٢٠٠ نقطه و هزاران شهر و ٤ هزار و ٢٠٠ روستا برگزار خواهد شد. همچنین در ٦٣کشور دنیا نیز جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. شروع مراسم راهپیمایی از ساعت ٩ صبح خواهد بود.

راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهم ۹۸ از نمای نزدیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن 98 یوم الله 22 بهمن ضربه کوبنده حاج قاسم سپهبد سلیمانی چهلم حاج قاسم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران آیت الله جوادی آملی شئون عاقبت به خیری راه پیمایی ۲۲ بهمن مردم ایران اسلامی انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی آحاد مختلف مردم ۵ هزار نقطه راه پیمایی ۲۲ بهمن امسال شوخی نیست برای حضور همان برنامه حاج قاسم ۲۲ بهمن ۹۷ مراسم راه جام زهر ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومین به برکت کنگره شهدای استان مرکزی ساخته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی در مراسم اختتامیه گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر 17 علی ابن ابیطالب در مجموعه آفتاب اراک اظهار داشت: ایمان، توکل برخدا و امید، موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب اسلامی است و رزمندگان اسلام در طول 45 سال گذشته با این مولفه‌ها توانستند بزرگترین افتخارات و سربلندی را برای کشور رقم بزنند که نمونه آن در دوران پرافتخار دفاع مقدس و جبهه مقاومت موج می‌زند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های عظیم معرفت، ایمان و امید هستند، گفت: در شرایطی که امروز نظام اسلامی نزدیک قله‌های بلند سربلندی است باید تجربیات، روحیات و فرهنگ‌های ارزشی به نسل جدید منتقل شود و خودباوری و ما می‌توانیم را برای جوانان نهادینه سازند.

وی افزود: در همه مقاطع هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ایمان، امید، اخلاق، معنویت و جوانمردی موج می‌زند و این مقطع نورانی مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و قطعا راهبردهای دفاع مقدس برای رفع مشکلات کشور کارآمد است.

کریمی با اشاره به نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی گفت: استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی و خصوصا دفاع مقدس داشته که تعابیر بسیار دقیقی از نقش استان در کلام مقام معظم رهبری داریم که نشان از پیشتازی مردم سرزمین دیار آفتاب در تاریخ انقلاب است.

وی افزود: در راستای تبیین نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی طی یک دهه اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شده که یکی از آنها رویداد ملی کنگره شهدای استان است که برکات بسیار زیادی داشت و امروز به یک جریان عظیم فرهنگی، مردمی و ملی در حوزه ایثار و شهادت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر مزین بودن به نام زیبای امام خمینی(ره) از جهات مختلف توانست در سال 98 برترین رتبه را در کشور کسب کند و بسیاری از فعالیت‌ها برای سایر استان‌ها تبدیل به یک الگو شود و البته بعد از اجلاسیه اصلی فعالیت‌ها همچنان با رویکرد تحقق بیانات مقام معظم رهبری با قوت ادامه پیدا کرد و در بخش‌های مختلف محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات بسیاری انجام شده که همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات در ذیل کنگره شهدای استان بیان کرد: طرح هر پروژه یک شهید و هر خدمت به نام یک شهید از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و به برکت این طرح هزاران عنوان خدمت به ولی نعمتان ارائه شده که اهدای بیش از 1 هزار 900 سری جهیزیه به زوج‌های جوان و ساخت هزار و 800 واحد مسکونی برای محرومین از جمله آنها است.

کریمی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تاکنون بیش از 1 میلیون سند در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جمع‌آوری شده و بزرگترین منبع بریا انجام کارهای پژوهشی و علمی است و البته با تهیه دانشنامه دفاع مقدس که تاکنون بیش از 720 مدخل آن نهایی شده بخش مهمی از این اسناد را مورد بهره برداری قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاکم‌شدن فرهنگ‌های ارزشی در استان مرکزی از دیگر دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و البته هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر پرداختیم شاهد برکات آن بودیم و این مسئله برای شرایط امروز درس‌های فراوانی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: جوانگرایی، مردمی بودن، توجه به ماندگاری و اثرگذاری فعالیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان از دیگر شاخص‌های کنگره شهدای استان مرکزی است و در ستاد کنگره همه مسئولین و دستگاه‌ها نقش مهمی دارند که در قالب 25 کمیته 16 کارگروه و ده‌ها هیئت اندیشه ورز فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان پیک‌های راستین انقلاب هستند، عنوان کرد: تقویت ارتباط با نسل جدید باید بیش از هر زمانی مورد توجه باشد و قطعا این گردهمایی‌ها علاوه بر تجدید خاطرات و دیدار یاران که برکات فروانی دارد می‌تواند بر تقویت ارتباط با نسل جدید مؤثر باشد.

کریمی با تأکید بر اینکه نیروی انسانی به‌عنوان رکن اساسی در نیروهای مسلح از راهبردهای مهم و رمز موفقیت در همه امور است، گفت: قطعاً همه موفقیت‌ها و افتخارات نیروهای مسلح خصوصاً پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وجود نیروی انسانی متعهد و کارآمد است.

وی خاطرنشان کرد: سومین گردهمایی «یاد یاران» با حضور رزمندگان پرافتخار استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی در مجموعه آفتاب اراک برگزار شد که در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران پرافتخار دفاع مقدس هدفگذاری‌ها برای تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر 17 در دوران دفاع مقدس انجام شد، تجلیل از خانواده معظم شهدای واحد پرسنلی از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • آغاز دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با مردم
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • مسوولان وکارگزاران حج تا ساعاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام