Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که خستگی بازیکنان این تیم مانع از کسب سه امتیاز مصاف آبی‌پوشان مقابل الشرطه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری درخصوص دیدار دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق اظهار کرد:

من فکر می کنم بازیکنان تیم ما کمی خسته بودند. قائدی از خستگی زیاد مصدوم شد و نیمکت استقلال هم خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول استقلال خوب بازی کرد و بعد از آن عقب نشست و هافبک‌های میانی و بال راست تیم الشرطه خوب نفوذ کردند و آن‌ها دقایقی بهتر از ما بودند.

او ادامه داد:

در ادامه استقلال خوب بود و زکی پور خوب نفوذ می‌کرد. البته زکی‌پور در دفاع ضعیف بود و می‌توانست بهتر از این‌ها کار کند. به نظرم استقلالی‌ها خسته بودند و شرایط خوبی نداشتند. تیم حریف سطح بالا نبود و فکر می‌کنم تیم ما در اثر خستگی نتوانست سه امتیاز را کسب کند. البته تساوی در زمین حریف هم امتیاز بدی نیست.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مدافع بلغاری تیم استقلال عنوان کرد:

این مدافع بازیکن بدی نبود اما کمی سنگین است و فکر می‌کنم در ادامه بتواند بهتر عمل کنند. امروز آرش رضاوند بسیار خوب بازی کرد و حفظ توپ خوبی داشت. در کنار این بازیکنان علی کریمی مثل همیشه خوب بازی کرد و مدیریت بازی را خیلی خوب به عهده داشت.

وی در پایان گفت:

کادر مربیگری تیم مجیدی باید بتواند بازیکنان را از نظر روحی روانی آماده کنند. خستگی می‌تواند برای استقلال مشکل ساز شود. ما در خط حمله مشکلات زیادی پیدا کردیم اما باید تدبیری بیاندیشیم تا به بهترین شکل از این بازی های فشرده عبور کنیم.

ایسنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا محمد نوری خوب بازی فکر می کنم محمد نوری تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 14 در جریان رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال 1402-1403، استقلال تهران در یک بازی حساس ذوب آهن را 2 بر یک شکست داد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد. مجید علیاری در دقیقه 6 برای ذوب آهن گل زد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. جلال الدین ماشاریپوف روی پاس محمدحسین مرادمند در دقیقه 64 گل اول استقلال را زد و بازی را به تساوی کشاند و در حالی که به نظر می‌رسد استقلال با تساوی صدر را از دست داده، گوستاوو بلانکو روی پاس جعفر سلمانی در دقیقه 93 گل دوم آبی پوشان پایتخت را زد و بدین ترتیب تیم نکونام به خوش شانسی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها