Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد وحدت و همبستگی فردا مردم با حضور گسترده و پرشکوه خود به دنیا نشان خواهند داد که ملت ایران ملتی آگاه، بصیر و دشمن‌شناس بوده و در پشتیبانی از رهنمودهای رهبر خود ثابت قدم خواهند ماند.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به شرایط منطقه و خباثت‌های آمریکا در ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب در دشمنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز با دسیسه و توطئه‌های فراوان  از هیچ اقدامی فروگذار نبوده و هم اکنون هم کشور را مورد تحریم اقتصادی قرار داده و در پی ضربه زدن به اصل انقلاب برآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ایران دوستدار انقلاب و وحدت هستند، افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد وحدت و همبستگی فردا مردم با حضور گسترده و پرشکوه خود به دنیا نشان خواهند داد که ملت ایران ملتی آگاه، بصیر و دشمن‌شناس بوده و در پشتیبانی از تصمیمات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ثابت قدم خواهند ماند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم بصیر ایران فردا در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر حماسه‌ای از حضور وحدت آفرین خود را به رخ دنیا خواهند کشید و مسئولان باید قدرشناس این پشتیبانی و ایستادگی باشند و این حضور باشکوه وظیفه و مسئولیت مدیران، مسئولان و جناح‌های سیاسی را سنگین‌تر می‌کند.

عابدی خاطرنشان کرد: جناح‌‌های سیاسی باید از حضور همیشگی مردم آگاه و بصیر در صحنه درس گرفته و یاد بگیرند که این وحدت را باید حفظ کرد و در عین اینکه اختلاف سلیقه سیاسی دارند موضع‌گیری‌های سیاسی‌شان باعث ایجاد تفرقه نشود چرا که حفظ وحدت و همبستگی موجب شکست دشمنان خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی همواره نقش پررنگی دارند، افزود: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و بها دادن به مردم در حقیقت پای صندوق‌های رأی است؛ لذا مسئولین باید به نحوی عمل کنند که مردم با رضایت در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی بدهند و قدردانی از این پشتیبانی مردم باید شکل بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همین‌طور که مردم با عشق و علاقه در یوم‌الله 22 بهمن در جشن انقلاب شرکت می‌کنند و وحدت را به نمایش می‌گذارند، مسئولین هم باید در رعایت حق مردم نهایت دقت را به کار ببندند.

عابدی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، رأی مردم حق‌الناس است؛ بنابراین ما مسئولین اگر در تصمیم‌گیری به گونه‌ای عمل کنیم که قسمتی از مردم نتوانند در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند،حق‌الناس مردم نادیده گرفته شده و البته این مسئولیت دوجانبه است و به نقش مردم در تعیین سرنوشت خودشان باید به معنای واقعی بها داده شود.

  انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اصفهان قاسم سلیمانی آمریکا نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری وحدت و همبستگی مردم با حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در این مراسم گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با وجود آنکه می‌دانست پای جانش در میان است، اما در دفاع از ناموس دیگران درنگ نکرد تا الگویی در این مسیر باشد.    سردارعلی فدوی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های مستکبر و شیطانی به بار آمد؛ و مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت جمهوری اسلامی ایران است.   وی ادامه داد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.   جانشین فرمانده کل سپاه در بخشی دیگر از سخنانش گفت:با وجود اینکه دشمنان از هر راهی عاجزانه التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی علیه صهیونیست‌ها نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.   وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.   جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   در این مراسم و بواسطه اجرای عملیات وعده صادق نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از سوی دانشگاه حکیم سبزواری اهدا شد.   سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.   شهید الداغی هشتم اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از دختران برخاست که در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار