Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@09:29:33 GMT

دانش‌آموزان زابلی فجر پیروزی را گرامی داشتند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۰۸۶

دانش‌آموزان زابلی فجر پیروزی را گرامی داشتند

جشنواره فجر پیروزی ویژه ایام‌الله دهه فجر در دهمین روز این دهه فرخنده و مبارک، در دبستان پسرانه هامون زابل برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ، مدارس با توجه به نقش مهمی که در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند، هرساله برای زنده نگه داشتن ایام‌الله دهه فجر فعالیت‌های زیادی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فجر پیروزی ویژه ایام‌الله دهه مبارکه دهه فجر در دبستان پسرانه هامون زابل؛ به همین مناسبت و به همت کادر آموزشی به همراه دانش‌آموزان این واحد آموزشی برگزار شد.

دبستان پسرانه هامون شهرستان زابل، که به عنوان یکی از بهترین مدارس پسرانه در زابل شناخته می‌شود، دارای ویژگی‌های منحصربفرد و ممتازی در شیوه مدیریت مدرسه و فعالیت‌های قابل انجام در مدرسه است، که به همین دلیل با دیگر مدارس متفاوت است.

این جشنواره از جمله فعالیت‌های مهمی بود که در این روزهای سرد گرمای خاصی را در وجود دانش‌آموزان تزریق کرد. در ابتدای این جشن آیاتی از قرآن کریم به زیبای توسط یکی از دانش‌آموزان تلاوت شد. در ادامه یک مسابقه و بازی مهیج انجام شد تا دانش‌آموزان استعداد و خلاقیت‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

پس از آن مدیریت مدرسه در خصوص چگونگی اتفاقات بهمن ۱۳۵۷ به ایراد سخن پرداخت. سپس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قاسمی جهت تعلیم و رشد دانش‌آموزان انقلابی و پشتیبان این مرز و بوم در مورد انقلاب اسلامی پیروزی و رهبری آن به دست امام خمینی(ره) صحبت کرد تا دانش‌آموزان با این رویداد تاریخی بیشتر آشنا شده و اهمیت آن را بهتر درک کنند.

وی در سخنان خود با اشاره به مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی و شهدای جبهه پایداری؛ امنیت و آرامش امروز ملت ایران را مرهون خون‌های پاک شهیدانی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواند و یاد و خاطره 10 روز پیروزی انقلاب اسلامی بهمن ۱۳۵۷ را در دل‌ها زنده کرد؛ و گفت: دهه فجر یعنی ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه که همان روزهای ورود امام پس از ۱۵ سال تبعید، به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی است؛ برای همه ما دارای احترام و ارزش است، و همه تلاش ما در طول تمام این سال‌ها سربلندی و آبادی هرچه بیشتر کشور عزیزمان بوده‌است. امیدوارم با چنین جشن‌هائی بتوانیم یاد و خاطره انقلاب اسلامی را برای همیشه زنده نگه داشته و جوانانی انقلابی به جامعه تحویل دهیم.

سپس یکی از دانش‌آموزان قطعه پرمحتوایی اجرا کرد که هم مراسم رنگ و بوی خاصی گرفت و هم از هنر و استعداد دانش‌آموزان به بهترین نحو ممکن استفاده شد‌.

در پایان برنامه مسابقات سرگرم‌کننده و بازی‌های مهیج و نشاط بخش، برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده بود که ساعاتی سرشار از هیجان و لبخند را هم برای شرکت‌کنندگان در مسابقه و هم برای تماشاگران مسابقه فراهم کرد.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: زابل دهه فجر مدرسه هامون سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یوم الله دانش آموزان ایام الله دهه دانش آموزان فجر پیروزی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی