Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،۱۵ بهمن‌ماه بود که شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طی جلسه‌ای فوق‌العاده راهبرد انتخاباتی خود را رسانه‌ای و اعلام کرد که بنا ندارد در انتخابات دوم اسفندماه لیست انتخاباتی ارائه دهد.

این شورا البته به احزاب اصلاح‌طلب مجوز داده بود که می‌توانند به صورت حزبی از نامزد‌های انتخاباتی خود که تأیید صلاحیت شده‌اند حمایت کنند و پس از آن احزاب اصلاح‌طلب اعلام کردند که قرار است برای ارائه لیست انتخاباتی با هم ائتلاف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز شب گذشته طی جلسه‌ای که داشت به احزاب اصلاح‌طلب مجوز داد تا فعالیت انتخاباتی برای ارائه لیست در تهران را از سر بگیرند.

در همین زمینه، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ضمن تأیید ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب با حضور ۱۲ حزب سیاسی این جریان اظهار داشت: البته حزب کارگزاران گفته که می‌خواهد لیست مستقل بدهد و ما بنا داریم با این حزب وارد مذاکره و گفتگو شویم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری تأکید کرد: در حال رایزنی برای بستن لیست انتخاباتی هستیم و در لیست ما نمایندگان فعلی مجلس و دبیران کل احزاب، شخصیت‌های اجرایی اصلاح‌طلب، زنان، جوانان و شخصیت‌های تشکیلاتی مطرح اصلاح‌طلب حضور دارند.

کواکبیان گفت که لیست احزاب اصلاح‌طلب همزمان با روز آغاز تبلیغاتی انتخاباتی نهایی و اعلام خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب لیست انتخاباتی احزاب اصلاح طلب لیست انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند