Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:33:07 GMT

آماده باش ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۳۲۶

آماده باش ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری رضوانشهر

شهردار رضوانشهر از آماده‌باش ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری این شهر برای مقابله حوادث ناشی از بارش برف خبر داد.

مازیار صفائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری رضوانشهر پس از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران با لغو مرخصی تمامی نیروها و بهره‌گیری از همه امکانات و ماشین‌آلات از روزهای گذشته در آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارش برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برف روب‌ها بر روی ماشین‌آلات سنگین نصب شده است، افزود: چهار دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر اجاره‌ای، یک دستگاه بیل بکهو متعلق به شهرداری و دو دستگاه بکهو اجاره‌ای و یک دستگاه بابکت در زمان بارش برف در مسیرهای مختلف شهر آماده خدمت‌رسانی است.

شهردار رضوانشهر به تهیه لباس‌های گرم به ویژه بادگیر و چکمه برای نیروهای شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری رضوانشهر گرمخانه ندارد، اما پنج واحد آپارتمان تک خوابه برای اسکان اضطراری افراد در نظر گرفته شده است.

صفائی با بیان اینکه درختان پر خطر در آبان‌ماه امسال شاخه‌زنی شده است، تصریح کرد: در هنگام بارش و نشست برف روی شاخه‌های درختان، آن‌ها را پاک‌سازی و از آسیب احتمالی به آن‌ها جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ کیسه نمک و بیش از ۲۰۰ کیسه شن آماده شده است، اضافه کرد: با توجه به کوهستانی نبودن رضوانشهر و اینکه نیاز به جانمایی کیسه‌های نمک و شن در سطح شهر نیست، این مواد در محوطه شهرداری دپو و در صورت نیاز استفاده می‌شود.

شهردار رضوانشهر تاکید کرد: شهرداری رضوانشهر تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا در زمان بارش برف با باز نگه داشتن معابر اصلی و مسیرهای منتهی به مراکز درمانی و محل‌های خرید، زمینه آرامش و نشاط هر چه بیشتر شهروندان فراهم کند.

صفائی خاطرنشان کرد: سامانه تماس ۱۳۷ و تلفن‌های گویای شهرداری رضوانشهر برای پاسخگویی شبانه‌روزی به شهروندان در حالت آنلاین قرار دارد.

به گزارش ایمنا، رضوانشهر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 409999

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری بارش برف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری رضوانشهر نیروهای شهرداری یک دستگاه آماده باش بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز یکشنبه اظهار کرد: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه در ۱۴ کیلومتری محور خلخال - سرچم اعزام شدند.

به گزارش هلال احمر اردبیل، وی اظهار کرد: در این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو دنا با یک دستگاه پراید، ۲ نفر جان باخته و هشت نفر مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، بیان کرد: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

استان اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران