Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل‌‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم ایران اسلامی ‌‌‌در هوایی سرد و برفی‌ در سراسر کشور آغاز شد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

امروز همۀ دنیا شاهد خواهند بود که تمامی شهرها و روستاهای کشور، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

امروز ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به‌نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی «ره» و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

گزارش خبرنگاران تسنیم از سراسر کشور حکایت از حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن دارد؛ امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند؛ اکنون مسیرهای راهپیمایی و خیابان‌های اعلام شده راهپیمایی ‌مملو از جمعیت است و اقشار مختلف مردم ‌در حالی که پرچم‌های سه رنگ ایران را در دست دارند‌ با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر انگلیس» انزجار خود را از مستکبران عالم و جنایتکاران نشان دادند و اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در مشهدمقدس آغاز شد

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در مشهدمقدس و شهرهای خراسان رضوی آغاز شد.‌ راهپیمایی سراسری 22 بهمن همزمان با سراسر کشور از دقایقی پیش در مشهدمقدس آغاز شد.

راهپیمایان امروز مشهد مقدس که جمعیت باشکوهی را رقم زده‌اند و در میان آنها پیر و جوان و زن و مرد قابل مشاهده است با حمل پلاکاردهایی، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.

راهپیمایان در شهرهای مختلف استان و مشهدمقدس با سر دادن شعارهای استکبارستیزانه، وفاداری خود به انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و خواهان خروج کشورهای استکباری از منطقه هستند.تاکید بر استقلال و آزادی که جزو شعارهای کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است از خواسته‌ها و شعارهای محوری راهپیمایان است.

راهپیمایی عظیم 22 بهمن از دیار "حاج قاسم" آغاز شد

‌راهپیمایی باشکوه و عظیم 22 بهمن از کرمان دیار حاج قاسم همزمان با سراسر کشور و با شعار «مرگ بر آمریکا» با حضور گسترده مردم از چهارراه طالقانی آغاز شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، محمدجواد فدائی استاندار کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امیر مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران ارشد استان، خانواده معظم شهدا نیز در این مراسم حضور داشتند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی‌(ره)، مقام معظم رهبری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه عکس‌هایی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت خود را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان دادند.

مردم استان کرمان همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز 22 بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند و نشان دادند که را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده اجازه نمی‌دهند علم مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بر زمین بماند.

R1377/P1377/S6,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,1188,1369,1433/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه جمهوری اسلامی اسلامی ایران استان کرمان نشان دادند مردم ایران حاج قاسم آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عدیل سروی زرگر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: توزیع تخم نوغان در ۱۱ مرکز توسعه‌ی نوغانداری و ۸ اداره‌ی جهاد کشاورزی گیلان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: نوغانداران برای دریافت تخم نوغان مورد نیاز خود، هرچه زودتر به مراکز توزیع در سراسر گیلان مراجعه کنند.
رئیس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور با بیان اینکه پارسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ جعبه‌ی تخم نوغان در گیلان توزیع شده بود، افزود:حجم جعبه‌های تخم نوغان امسال ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.
عدیل سروی زرگر قیمت هر جعبه تخم نوغان را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت در سراسر کشور یکسان است.
وی اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۷۲۲ تن پیله ی‌تر ابریشم در کشور تولید شد که گیلان با تولید ۵۱۰ تن سهم حدود ۲۹ درصدی این صنعت را به خود اختصاص داد.
رییس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش تولید قلمه و نهال درخت توت برای تامین نیاز نوغانداران در سراسر کشور از جمله گیلان خبر داد و افزود: علاوه بر تولید ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در شرکت دامپروری سپیدرود، ۸۷۰ هزار قلمه‌ی توت هم درایستگاه‌های منابع طبیعی تولید و در اختیار نوغانداران قرار گرفته است.
رضا صورتی زنجانی، رییس مرکز تحقیقات ابریشم کشور نیز با تشریح روند تولید تخم نوغان در این مرکز گفت: تا سال ۱۴۰۱ حجم تولید تخم نوغان ایرانی تنها ۴ هزار و ۳۰۰ جعبه بود که این رقم پارسال به ۱۰ هزار جعبه افزایش یافت و اکنون برای تولید ۱۵ هزار جعبه ایی هدف گذاری شده است.
به گفته‌ی کارشناسان این حوزه هر ۲ و نیم کیلو پیله ی‌تر یک کیلو پیله‌ی خشک تولید و از هر ۲ و نیم کیلو پیله‌ی خشک هم یک کیلوگرم نخ ابریشم استحصال می‌شود.

دیگر خبرها

  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم