Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:57:42 GMT

برگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچساران

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۴۵۲

برگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچساران

جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در «مسجد النبی(ص)» شهرستان گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مسجد به کانون مبارزه و مرکز فرماندهی تبدیل شده بود؛ بنابراین، پیوند انقلاب اسلامی با مسجد پیوندی استوار، جاودانه و حیاتی است که هیچ ‌چیز نمی‌ تواند جایگزین آن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در راستای تبیین این مهم، کانون های مساجد شهرستان گچساران اقدام به برپایی جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در مساجد کردند.

 

از جمله کانون «حدیث مسجدالنبی(ص)» که بالاترین امتیاز فهما در سطح شهرستان را داراست، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر، جشنی را با همکاری اعضای خود و پایگاه بسیج این مسجد برگزار کرد.

 

ابتدا برنامه با قرائت قرآن کریم توسط قاری جوان سید امید رضوی و پخش سرود ملی، آغاز شد.

 

خوش آمد گویی مسئول پایگاه بسیج و تشویق حاضرین به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از جمله برنامه های بعدی بود.

 

در ادامه با پخش مستندی از خاطرات مقام معظم رهبری در زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری که در آن زمان مورد استفاده ساواک بود، گوشه از جنایت های رژیم پهلوی به نمایش گذاشته شد.

 

سخنران جلسه، تقارن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی ایران و اربعین سپهد «حاج قاسم سلیمانی» را با تعبیر اینکه خون سردار دلها و هم رزمانش همچون خون اباعبدالله (ع) و یارانش، موجب انقلاب جهانی اسلام خواهد شد را به عنوان یکی از اساسی ترین و غنی ترین حوادث برای بهره گیری در تحقق گام دوم انقلاب برشمرد.

 

کانون حدیث جشن مسجد النبی (ص) با برگزاری پرشور جشن انقلاب و مسابقه های جذاب برای نوجوانان  جوانان، ساعتی شاد و به یاد ماندنی را برای آنها رقم زد.

 

پخش آوازها و سرودهای انقلابی، از دیگر بخش های برنامه بود.

 

این آئین باشکوه با تشویق اعضای فعال کانون حدیث و پذیرایی از حاضرین در جلسه به پایان رسید.

 

پایان پیام/685

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  گفت: نشست ها‌ی تربیت وتعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست‌ها در حوزه‌های مقاومت برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه‌های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست‌های تربیت و تعالی در حوزه‌های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

آهنگر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد:مربیان در نشست‌های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نسبت به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر این مسئله که تلاش در جهت تحقق شعار سال، یک وظیفه عمومی است، خاطر نشان کرد: شعار سال و انتظارات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که؛ مربیان راهکار‌هایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

 تبیین تفکرات و اندیشه‌های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که آهنگر به آن اشاره کرد و یاد آور شد:وحدت و یکپارچگی، راه نجات امت اسلام است.

وی با بیان اهمیت برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر تصریح کرد: معاندین و دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و یژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران خصوصا استان سیستان و بلوچستان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان