Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@04:52:20 GMT

خبر خوش به متقاضیان مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۷۴۹

صراط:

مهران کفاش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تصادفات اخیر جاده قم کاشان اظهار داشت: اولویت وزارت راه و شهرسازی بهبود جاده‌های کشور است و بر همین اساس تصمیم بر آن شد تا روشنایی محور امیرکبیر کاشان ساماندهی شود و محور قدیم قم کاشان نیز با تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد تا روکش آسفالت آن بهسازی شود که در این زمینه قرارداد آن نیز منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم وی از اجرای ستاد ویژه نوروز در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: روزانه در تهران موضوعات رصد می‌شود و ایستگاه‌های زیادی احداث می‌شود تا مردم بهترین سفر را داشته باشند و مردم نیز در هیچ زمینه‌ای نباید دغدغه داشته باشند چراکه تمامی اقدامات لازم برای تسهیل سفر مسافران صورت پذیرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به افتتاح سه هزار کیلومتر راه شهری و یک هزار کیلومتر راه روستایی کشور در سال جاری ابراز داشت: برنامه آن است که میزان بهره‌برداری از راه‌های روستایی تا پایان دولت به دو هزار کیلومتر برسد و یک هزار کیلومتر از راه‌های شهری نیز آماده آسفالت است و در سال آینده اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است به ویژه پروژه‌هایی که بالای ۷۰ درصد پیشرفت دارند و این مهم در بودجه سال آینده نیز پیش‌بینی شده است.

وی ضمن اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: تا پایان دولت ۴۰۰هزار واحد مسکن به مردم شریف ایران تحویل داده می‌دهد و یکی از دغدغه‌های وزیر راه و شهرسازی نیز در این زمینه تکمیل طرح اقدام ملی مسکن است که بخشی از این طرح در سال جاری آغاز و در سال آینده نیز بخش دیگری از آن صورت می‌پذیرد.

کفاش با بیان اینکه آمار پروژه‌هایی که در کشور پیشرفت ۷۰ درصدی داشتند میزان قابل توجهی است، تصریح کرد: حتی در زمان تحریم و فشارهایی که به مردم و دولت وارد شده پروژه‌های بسیار زیادی به بهره‌برداری رسیده است و این مهم با توجه به توان بالای مهندسان ایرانی و تخصص آنان صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار واحد در قالب های گوناگون به مردم فاقد مسکن ارائه خواهد شد، تاکید کرد: اقدامات دولت در قالب پروژه مسکن مهر و طرح اقدام ملی در سال ۹۹ به پایان رسیده و دولت به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: متقاضیان مسکن ملی فاقد مسکن وزارت راه وشهرسازی صراط طرح اقدام ملی راه و شهرسازی هزار کیلومتر ضمن اشاره سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد