Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@08:19:39 GMT

احساس درد را با روش‌های طبیعی تسکین دهید

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۷۹۲

به گزارش ایسنا، داروهای مسکن یکی از سریع‌ترین راهکارها برای مقابله با درد است. بیشتر افراد تمایل دارند حتی در صورت وجود احساس درد خفیف از این داروها مصرف کنند این درحالیست که در مطالعات متعددی بر عوارض جانبی این دسته از داروها بر سلامت تاکید شده است.

راهکارها و ترکیب‌های طبیعی جایگزین وجود دارند که در تسکین درد کمک کننده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، برای به حداقل رساندن مصرف داروهای مسکن، تغییر در سبک زندگی و داشتن رژیم غذایی مناسب می‌تواند به حفظ سلامت کمک کند.

سایت ان‌دی تی‌وی در مطلبی به برخی از جایگزین‌های طبیعی برای داروهای مسکن اشاره کرده است:

گل میخک: تاثیر گل میخک در تسکین درد دندان شناخته شده است. از ترکیب موجود در گل میخک می‌توان برای درمان درد دندان، التهاب، درد، حالت تهوع و سرماخوردگی استفاده کرد. همچنین گل میخک دارای خواص ضد قارچی است.

زنجبیل: زنجبیل مملوء از خواص متعدد برای سلامت است. از ترکیب‌های موجود در زنجبیل می‌توان برای مقابله با التهاب و دردهای عضلانی بهره گرفت. همچنین در درمان سرماخوردگی و سرفه موثر است.

زردچوبه: زردچوبه سرشار از خواص دارویی است. ترکیب‌های ضد التهاب و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن، زردچوبه را به گزینه دارویی طبیعی تبدیل کرده است.

سرما و گرما درمانی: از سال‌ها قبل سرما و گرما درمانی کاربرد داشته است. قرار دادن کیسه سرد یا گرم در محل مورد نظر می‌تواند تسکین دهنده باشد. همچنین کیسه آب گرم در رفع ورم موثر است.

منبع: الف

کلیدواژه: داروهای مسکن گل میخک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است!
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است