Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:37:15 GMT

جاده مهاباد – بوکان همچنان به علت کولاک بسته است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۸۵۵

جاده مهاباد – بوکان همچنان به علت کولاک بسته است

ارسلان شکری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کولاک شدیدی در محورهای جنوبی و شمالی آذربایجان‌غربی به ویژه مسیر مهاباد - بوکان گزارش شده که رانندگی در این محور را بسیار سخت کرده‌است.

وی اضافه کرد: این محور با هدف جلوگیری از بروز مشکل برای رانندگان و مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: راهداران همچنان در مسیرهای شمالی و جنوبی استان از جمله مسیر ارومیه – سلماس، سلماس - خوی، ارومیه – اشنویه و تمرچین - پیرانشهر مستقر هستند و ضمن بررسی وضعیت راه، برف‌روبی را نیز در دستور کار دارند.

به گزارش ایرنا بارش برف، کولاک شدید، وزش باد و سرمای هوا که از صبح روز گذشته در جای‌جای آذربایجان‌غربی آغاز شد، همچنان ادامه دار؛ این سامانه تا پایان وقت امروز در استان فعالیت خواهد کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد آذربایجان غربی ارومیه بارش برف بوکان پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد آذربایجان غربی ارومیه بارش برف بوکان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد آذربایجان غربی ارومیه بارش برف بوکان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود