Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:01:48 GMT

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۶۵ نقطه از استان فارس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۸۸۸

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۶۵ نقطه از استان فارس آغاز شد

راهپیمایی بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دقایقی قبل در نقاط مختلف استان فارس آغاز شد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، یوم‌الله 22 بهمن روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به‌ثمر نشستن سال‌ها مبارزه مردم انقلابی ایران در سایۀ رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و روز پیروزی خون پاک شهدای والامقام انقلاب اسلامی بر شمشیر رژیم استبدادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم همیشه در صحنه شهر شیراز و استان فارس امروز با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گوی سران استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌کوبند و برگ زرین دیگری بر صحفه افتخارات مردم ولایی و انقلابی استان فارس می‌افزایند. 

آغاز یوم‌الله 22 بهمن در دیار باب الرضا(ع) / مردم استان خراسان شمالی آماده خلق حماسه‌ای دیگر شدندراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان لرستان آغاز شددریادلان خطه خلیج فارس حماسه آفریدند / حضور باشکوه مردم هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن

این راهپیمایی در شیراز، راس ساعت 9:30 صبح امروز از میدان نمازی آغاز شده و در امتداد بلوار زند، میدان امام حسین(ع)، در چهارراه زند همراه با سخنرانی و قرائت قطعنامه خاتمه می‌یابد.

راهپیمایی امروز در 65 شهر استان فارس انجام می‌شود و سخنران مراسم 22 بهمن امسال در شیراز حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است.

انتهای پیام/424/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی ایران استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور

 فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

 سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی افزود : اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

وی بیان کرد: منطقه شمال شرق استانهای مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استانها اداره کنیم.

مکفی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

 استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

مکفی ادامه داد: سیاستمداران وقتی در عرصه دیپلماسی کم می آورند، ارتش و نیروهای مسلح وارد عمل می شوند.

وی اضافه کرد: نیروهای ارتشی در زمان انقلاب در روز ۲۲ بهمن در حمایت از مردم ارتش اعلام بی طرفی کرد و پیروزی انقلاب رقم زده شد، بعد از جنگ نیز ارتش در تثبیت انقلاب نقش مهمی ایفا کرد.

وی ادامه داد: سرلشکر فلاحی نیز بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در ارتش و ساماندهی نیروها ایفا کرد.

تاسیسات شرکت آبفا مشهد به نام شهید فلاحی نام گذاری شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز اظهار کرد: ارتش بعد از انقلاب بیشترین خدمات را انجام داده و بزرگترین عملیات نظیر عملیات بیت المقدس در دوران جنگ تحمیلی توسط نیروهای ارتشی انجام شد.

حسین اسماعیلیان افزود: شهید فلاحی نیز از نیروهای ارتشی بازنشسته بود که بعد از پیروزی انقلاب فراخوان شده و به ارتش جمهوری اسلامی پیوسته بود.

وی ادامه داد: امروز نیز به مناسبت سالروز تولد شهید فلاحی و همچنین آغاز عملیات بیت المقدس، تاسیسات این شرکت به نام این شهید ارزشمند نام‌گذاری شد تا یاد و خاطره این شهدای بزرگ همیشه همراه ما باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: اینک ارتش مقتدری داریم که قابل مقایسه با ارتش زمان پهلوی نیست و از لحاظ ظرفیت انسانی، تجهیزات و قدرت در جایگاه مقتدری ایستاده است.

همزمان با دهم اردیبهشت ماه زادروز تولد شهید «ولی الله فلاحی» ، اداره کنترل و بهره برداری تاسیسات آب شرب به نام این شهید والا مقام مزین گردید.

ولی‌الله فلاحی نظامی ارشد ایرانی، سرتیپ نیروی زمینی ارتش و رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی از ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ تا هقتم مهر ۱۳۶۰ و همچنین اولین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

او پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به سمت فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و از آغاز جنگ ایران و عراق در جبهه‌ها حضور دائم داشت. فلاحی در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ به سمت کفیل ریاست ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی برگزیده شد.

ولی‌الله فلاحی در سانحهٔ سقوط هواپیمای سی-۱۳۰ در هفتم مهر ۱۳۶۰ شهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود