Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@22:12:57 GMT

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۹۱۶

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در لرستان آغاز شد

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور باشکوه مردم لرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شد، مردم ولایتمدار شهرستان خرم‌آباد باوجود برودت هوا اما از ساعات اولیه صبح امروز در میدان شهدای خرم‌آباد جمع شده و فریاد استکبارستیزی سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لرستانی‌ها امروز همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

امروز از زن و مرد، پیر و جوان به خیابان‌ آمده‌اند تا پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی بدهند و بار دیگر با امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

امروز همه آمده‌اند تا به جهانیان نشان دهند خیال خام دشمنان را به کابوس بدل کرده و هیچ‌کس نمی‌تواند با این عزم انقلابی، شور میهنی و عشق ولایی مردم انقلابی مقابله کند.

مردم مؤمن و ولایتمدار استان لرستان با حضور هوشمندانه خود در آیین راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کردند که هیچ قدرتی نمی‌تواند در عزم و اراده این ملت در ادامه مسیر انقلاب اسلامی تأثیرگذار باشد.

اگرچه در راهپیمایی امسال جای سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خالی است اما گام‌های این مردم امروز به عشق حاج قاسم محکم‌تر برداشته می‌شود و مشت‌های گره‌خورده‌شان قدرت بیشتری گرفته است تا نشان دهند هرکدام منتقمان خون سردار سلیمانی هستند.

امروز راهپیمایان در یک دستشان پرچم سه رنگ کشور و در دست دیگرشان تصویر شهید سلیمانی است و هم‌صدا با یکدیگر شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند  و بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لرستان آغاز شد بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان پایه اقتدار حکومت اسلامی را مردم دانست و با بیان اینکه هرجا خطا کرده‌ایم جاهایی بوده که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی غفلت کرده‌ایم، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کنیم.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم است، حال چه شورای اسلامی شهر باشد چه مجلس شورای اسلامی. ضرورت دارد در جریان اقتصادی و تولیدی مردم را مشارکت دهیم و آنان را تشویق به کسب و کار و مشارکت در کارهای تولیدی و اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان علاوه بر قانون شناسی، فرصت‌های موجود را شناسایی کنند. همچنین استفاده از پیمانکاران بومی به خصوص در طرح‌های کوچک شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مناقصه محدود مسابقه محلی است، بیان کرد: باید مناقصه‌ها محدود برگزار شود و از ظرفیت پیمانکاران استان در پروژه‌های کوچک استفاده شود.

شفقت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در داخل استان بهره‌برداری شود و ارزش افزوده در شهرداری‌ها مساله‌ای مهم است، اضافه کرد: در استفاده از پیمانکاران بومی به ویژه در کارهای کوچک تعلل نکنید.

وی عنوان کرد: لرستان استانی سیل‌خیز است و ضرورت دارد منابع طبیعی، محیط زیست در اطراف شهر عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری را انجام دهند.

شفقت برساماندهی رودخانه‌های لرستان تاکید کرد و افزود: اختلاف‌نظری بین شهرداری خرم‌آباد و آب منطقه‌ای لرستان روی ساماندهی خرم‌رود وجود دارد که باید حل و فصل شود و هر کدام از آن‌ها که متولی محسوب می‌شوند موظف به ساماندهی رودخانه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است