Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:41:09 GMT

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۹۴۹

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین آغاز شد

ایسنا/قزوین همگام با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ با حضور پرشور مردم در قزوین آغاز شد.

مردم ولایت‍‌‍مدار و انقلابی قزوین از ساعتی قبل از شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای تعیین‌شده در هوای سرد و برفی گرد هم آمدند و با شوری وصف‌ناشدنی منتظر شروع راهپیمایی بودند.

هرساله در آستانه ۲۲ بهمن‌ماه، شاهدیم که دشمن همه توان خود را برای عدم حضور پرشور مردم به کار می‌بندد ولی حضور جدی‌ و باشکوه ملت ایران نقشه‌های آنان را برهم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیت است و هرلحظه بر تعداد مردم افزوده می‌شود.

دست‌نوشته، پرچم و پلاکاردهایی با عنوان‌های حمایت از رهبری، استکبارستیزی و اربعین شهادت سردار سلیمانی در دست مردم دیده می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با گذشتن از میدان میرعماد، خیابان‌های نادری، طالقانی، میدان آزادی، خیابان پیغمبریه به چهارراه شهدا می‌رسند.

به گزارش ایسنا، پس از حضور مردم در خیابان شهدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخنران مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهد بود و قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ قرائت خواهدشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی 22بهمن 98 چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)