Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و همیشه در صحنه ولایی ایلام از نخستین دقایق صبح امروز از میدان ۲۲ بهمن این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از نخستین دقایق صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با تجمع در میدان 22 بهمن آغاز شد و مردم همیشه در صحنه ایلام با حضور گسترده و باشکوه خود چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز همه آمده بودند، پیر و جوان، کودک و نوجوان آمده بودند، زن و مرد آمده بودند که با حضور خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل، شهدا، منویات مقام معظم رهبری و انقلاب و نظام اسلامی تجدید میثاق کنند و بار  دیگر هر چه فریاد دارند بر سر نظام استکباری و آمریکای جنایتکار سر دهند.

 

مردم ایلام امروز با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «کشور ما در اوج اقتدار است، ملت ما محکم و استوار است»، « امروز روز عزت ایران است»، « 22 بهمن یوم الله است یوم الله است»، « مرگ بر اسرائیل» ، « مرگ به سازشگر»« این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و با در دست داشتن پلاکارهای با مضمون« ما همه حاج قاسم سلیمانی هستیم»  شکوهی بی نظیر را به رخ جهانیان کشاندند.

 

اگر چه امروز سرمای هوای در شهر ایلام در پی بارش برف در روز گذشته بسیار شدید بود اما مردم غیور و همیشه در صحنه ایلام با وجود برودت هوا با شور و نشاط وصف ناپذیری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امروز حماسه ای دیگر خلق کردند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز سردار «حاج قاسم سلیمانی» اتحاد و  وحدت خود را به نمایش گذاشتند.

 

امروز مردم ایلام در صحنه 22 بهمن حاضر شدند که با حضور خود ندا سر دهند که هیچگاه از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی دست برنخواهند داشت و پشتیبان  نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهند بود و این حماسه حضور را در پای صندوق های رای بار دیگر نشان خواهند داد.

 

امروز صحنه هایی زیبا از وحدت و همبستگی در خیابان های شهر ایلام به نمایش درآمده بود، کودکان به همراه پدر و مادران با در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران به خیابان آمده بودند تا در جشن انقلابشان شرکت کنند و عظمت و اقتدار امت و ملت را به رخ جهانیان بکشانند.

 

مردم ایلام امروز همصدا با هم فریاد زدند که امروز 22 بهمن، روز صفا، یکدلی، برادری و نشان دادن هیبت ملت ایران و شکست تحریم های دشمن است و تحریم های ناکارآمد استکبار جهانی راه به جایی نخواهد برد.

 

راهپمیایی 22 بهمن مردم ایلام از میدان 22 بهمن این شهر آغاز شد و بعد از طی خیابان  آیت الله حیدری،  زيرگذر رسالت، به میدان شهید کشوری ختم شد تا در میدان شهید کشوری شنونده سخنان سخنران مراسم دکتر «محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش باشند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: 22 بهمن استان ایلام راهپیمایی همیشه در صحنه مردم ایلام آمده بودند یوم الله ۲۲ بهمن آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد