Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:11:15 GMT

تداوم سرما در کشور/بارش پراکنده در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۹۴۸۳

تداوم سرما در کشور/بارش پراکنده در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ضرابی، گفت: هوای سرد امروز و فردا در کشور حاکم خواهد بود، شب گذشته دمای ۲۱ مرکز استان به صفر و زیر صفر درجه رسید.

وی افزود: سردترین مرکز استان، همدان با ۱۳ درجه زیر صفر بود و دمای تهران به ۶ درجه زیر صفر رسید.

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه اهواز نیز شب گذشته دمای یک درجه زیر صفر را پشت سر گذاشت، گفت: زرینه کردستان دمای ۲۶ درجه زیر صفر را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا در نیمه شرقی کاهش دما محسوس خواهد بود.

ضرابی اضافه کرد: برای پنج شنبه در بیشتر نقاط کشور افزایش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای هوا پیش بینی می‌شود.

وی، از بروز برخی بارش‌های پراکنده در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خبر داد و گفتافزود: تمرکز بارش‌ها در گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی خواهد بود و در دامنه‌های جنوبی البرز، زنجان، قزوین، تهران و بخش‌هایی از مرکز کشور مثل لرستان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی بارش‌های پراکنده وجود دارد.

ضرابی گفت: در نیمه جنوبی کشور از جمله جنوب کرمان، نیمه شرقی استان هرمزگان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش‌ها همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود و تمرکز بارش‌ها در استان‌های هرمزگان و جنوب کرمان است.

وی افزود: آب‌های دریای عمان و خلیج فارس مواج خواهد بود. فردا نیز در کشور بارش‌های پراکنده پیش رو داریم.

کد خبر 4850350

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی برف و کولاک شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن هاشمی 22 بهمن آتش نشانی سازمان تامین اجتماعی راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران نیروی انتظامی آلودگی هوا بارش های پراکنده درجه زیر صفر بخش هایی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با حاکمیت الگوی پایدار جوی همچنان طی پنج روز آینده آسمان استان غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.

وی افزود: همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری و در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.

کوهی با بیان اینکه در اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود، ادامه داد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می‌رود.

کد خبر 6089023

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر