Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بادامچی (نماینده مجلس شورای اسلامی) در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها، جامعه کارگری و قشر‌محروم بیش از همه تحت فشار است. ما باید برای احیای حقوق کارگران عزیز در آستانه تعیین حداقل دستمزد، نمایندگان کارگری شورای عالی کار باید با دولت وارد مذاکره شوند تا مزد شایسته‌ای برای کارگران تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این راه باید نمایندگان شورای عالی کار را یاری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که با تعیین حداقل دستمزد بهتری، وضعیت معیشتی آنان را ارتقا دهیم تا به این قشر زحمتکش کمک کنیم، در سالگرد انقلاب زندگی بهتری داشته باشند. انقلاب اسلامی مدیون کارگران عزیز است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حداقل دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهک بندی ها ۶ ماه یک بار بازبینی می شوند

‌به گزارش خبرنگار مهر، یارانه معیشتی خانوار ۹ دهک بخشی نقدی پرداخت می‌شود و بخشی هم برای ۷ دهک نخست به شکل کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده است. صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تغییرات در دهک‌بندی‌ها در حیاط دولت عنوان کرد: دهک‌بندی‌های یارانه قابل‌اصلاح هستند، سامانه «پایگاه رفاه ایرانیان» شاخص‌هایی برای دهک‌بندی‌ها تعریف کرده است و امکان دارد کسی از دهک ۴ به دهک ۵ ارتقا یابد و برعکس. این سامانه همواره قابل بروز رسانی است.

وی با بیان اینکه این دهک‌بندی‌ها در طول سنوات یعنی هر ۶ ماه یک بار بازآفرینی و بازسازی می‌شود و دهک‌بندی‌ها اصلاح می‌شود و به متقاضیان و مراجع رسمی اعلام می‌شود، گفت: چنانچه کسی به دهک‌بندی اعتراض دارد، می‌تواند از طریق سامانه‌های متعدد هم در وزارت تعاون هم ادارات استانی تعریف کردیم هم به صورت غیرحضوری اعتراض خود را اعلام کند کارشناسان بررسی کرده و نتایج بررسی به افراد اعلام می‌شود.

حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند

وزیر کار در ادامه درباره وضعیت حداقل دستمزد هم گفت: حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار به تصویب رسیده و تغییر جدیدی نمی‌کند و تصمیمات لازم برای سال آینده انجام می‌شود.

مرتضوی تاکید کرد: در تعیین حقوق کارگران اصل سه‌جانبه‌گرایی تحت هیچ شرایطی حذف نمی‌شود.

کد خبر 6100488 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • وزیر کار تکلیف کارگران را روشن کرد/ حداقل دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • دهک بندی ها ۶ ماه یک بار بازبینی می شوند
  • حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
  • چه کسی گفته سه‌جانبه‌گرایی در حقوق کارگران باید حذف شود؟ | حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟ وزیر کار تکلیف را روشن کرد
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده