Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات CIES Football Observatory اطلاعات مفیدی را در مورد مخارج باشگاه‌ها در بازار ارائه می‌کند. 

طرفداری- طی دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر در فوتبال جهان، هیچ تیمی به اندازه چلسی از فروش بازیکنانش درآمد کسب نکرده است.

به گزارش Talk Sportِ، آبی‌ها که تابستان گذشته از جذب بازیکن جدید محروم بودند و فقط برای دائمی کردن قرارداد کواچیچ 45 میلیون یورو به رئال مادرید پرداخت کردند، در این مدت درآمدی 250 میلیونی از واگذاری بازیکنان خود به تیم‌های دیگر داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها که بخش زیادی از این پول را از راه فروختن ادن هازارد به رئال مادرید کسب کردند، به طور خالص از تابستان گذشته تا الان 205 میلیون یورو درآمد داشته‌اند. پس از چلسی، بنفیکا، آژاکس و اسپورتینگ لیسبون بیشترین درآمد را داشتند. 

اما در عرصه هزینه کردن، رئال مادرید 330 میلیون یورو صرف جذب بازیکنان جدید کرده است که با توجه به فروش‌هایش، تراز آن‌ها در بازار منفی 181 میلیون است. جالب این که استون ویلا که اولین فصل بازگشت خود به لیگ برتر را هزینه می‌کند، در این رده بندی دومین باشگاهی است که بیشترین هزینه را در بازار طی تابستان 2019 و زمستان 2020 داشته است. 

باشگاه‌هایی که بیشترین درآمد را طی دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر داشته‌اند

باشگاه‌هایی که بیشترین هزینه را طی دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر داشته‌اند

جالب این که باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس 844 میلیون یورو بیشتر از درآمد خود در بازار هزینه کرده‌اند، تا با اختلافی فاحش بیشترین پول را هزینه کرده باشند. در رده‌های بعدی لالیگا (418-)، سری آ (407-) و بوندسلیگا (263-) قرار می‌گیرند. لوشامپیونه فرانسه اما بیشتر از این که هزینه کرده باشد، از راه فروش بازیکنان درآمد داشته است. آن‌ها تراز مثبت 106 میلیون یورویی را به ثبت رساندند تا رویکرد متفاوتی نسبت به سایر لیگ‌های معتبر اروپایی اتخاذ کرده باشند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو رئال مادرید هزینه کرده باشگاه ها داشته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها

  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟