Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بندرعباس مرکز استان هرمزگان مرزداران و نگهبانان تنگه راهبردی هرمز از ساعت های اولیه صبح سه شنبه درحالیکه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پلاکاردها وعکس های امام، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند از مقابل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) تا پشت استانداری قدیم به حرکت درآمدند.

مردم بندرعباس، جزیره نشینان خلیج فارس و شهرستان‌های استان هرمزگان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ایستادگی و پایمردی خود در مسیر آرمان‌های اسلام و ادامه مسیر شهدا به رخ بیگانگان، به خصوص ناوهای بیگانه حاضر در این خلیج کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقشار مختلف مردم اعم ازن، مرد، کودک ونوجوان در صفوفی بهم پیوسته با مشت‌های گره کرده فریادهای « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، « لبیک یا حیدر»، « الله و اکبر»،« لبیک یا حسین» سردادند.

گروه‌های سرود آموزان دختر و پسر هم در این مراسم به اجرای سرود انقلابی پرداختند و حاضران پرچم‌های کشور را با افتخار در دستان خود به اهتزاز در آوردند و همچنین  چهل‌و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشکوه برگزار کردند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع راهپیمایان سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس اظهار داشت: رییس سیاسی عقیدتی ستادکل نیروهای مسلح به علت عارضه‌ای که برایش رخ داد نتوانست در این مراسم شرکت کند.

حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند ادامه داد: به همین علت از نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان کهگیلویه و بویراحمد برای سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت شده که اکنون حضور دارند.

نظیر این مراسم در شهرهای میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر، بوموسی، بندرلنگه، بستک، پارسیان،هرمزو کیش وسایر نقاط استان باشکوه خاصی برگزار شد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرمزگان ایالات متحده آمریکا بندرعباس خلیج فارس پروندهٔ خبری چهل و یک بهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرمزگان ایالات متحده آمریکا بندرعباس خلیج فارس پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرمزگان ایالات متحده آمریکا بندرعباس خلیج فارس پیروزی انقلاب اسلامی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم

در این مطلب گفته‌های خسرو معتضد، تاریخ نگار کشورمان درخصوص خلیج همیشه فارس را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • ساحل بندرعباس بعد از باران
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی